Recenzie (454)
30 dní dlhá noc (2007)
filmy o upírech mám ráda.. většina hororů mě nudí a u texaského masakru (2003) jsem usnula.. dvakrát.. josh hartnett mě nejvíc oslnil v sin city - odvedl svojí práci a slezl z plátna ještě než to pořádně začalo.. přes to a právě proto jsem se na tenhle film moc těšila.. aljaška je cool, ben foster (WOW!!) je kurevsky dobrej parchant (už jsem si toho všimla v alpha dog), slunce zapadá a atmosféra houstne.. a já váhám mezi 3-4*.. pak pohltí městečko tma, josh je pořád na plátně (narozdíl od bena..) a upíři ukáží svoji tvář a veškeré kouzlo pro mě končí..:( chjo.. tak si říkám, jestli není chyba ve mně, jestli třeba jen od filmů tohoto druhu nečekám moc.. kdyby aspoň ti upíři měli nějaké charisma (gary oldman by zaplakal..).. takže tři.. slabé tři..
Království květin (1993) (TV film)
na tohle si taky pamatuju.. hlavně na to, jak to bylo příšerné a nudné..
Most do Krajiny Terabithia (2007)
až se budu chtít příště oprostit od nudy všedních dnů a vydat se do říše fantazie, tak radši sáhnu po karlu zemanovi..
Sunset Strip (2000)
tohle je svět podle mého gusta.. je to hollywood a tam je možné všechno..:)
Hrad bude môj (2003)
anglie, 30.léta minulého století.. zchátralý hrad kdesi uprostřed polí a lesů, zkrachovalý spisovatel se svojí poněkud ulítlou rodinkou.. mladá přítelkyně, dvě dcery, syn a chlapec, který není sluhou.. a všudypřítomná chudoba.. do toho všeho vtrhnou dva mladí američané a chod této rodinky obrátí vzhůru nohama.. celý příběh vypráví čerstvě osmnáctiletá mladší z dcer cassandra.. příchodem obou američanů začne ono známé a lidské kolečko, kdy každý někoho miluje a ničí city nejsou opětované a my můžeme na plátně sledovat, jak cassandra vyzouvá dětské střevíčky a obouvá se do dámských bot na kramflecích..:)
Gia (1998) (TV film)
příběh něžné i proradné, kruté i bezradné giy.. příběh o jedinečnosti, o cestách nahoru, vrcholech i pádech do propastí, které jsou bezedné a tudíž odrazit zpátky se nedá.. gia byla krásná a jedinečná.. milovala se stejnou intenzitou jako fetovala, vše naplno, bez mezí a mantinelů.. happyend se nekoná, tohle je život.. angelina jolie v roli supermodelky, které ležel celý svět u nohou, jenže to nebylo to, co ona potřebovala a co si přála.. ps: pseudodokument? citové vydírání? hehe.. občas je dobré vidět dál než jen na špičku svého nosu..
Let Fénixa (2004)
rozmanité postavičky kdesi uprostřed pouště snažící se zprovoznit havarované letadlo a zachránit holé krky.. arogantní kapitán, kravaťák dr. house, blonďatý slizounek navrhující modýlky letadel s tváří giovanniho ribisi, jeden jednovokej plešatej, rušivý element-žena a ještě pár dalších typů.. a pak nuda, nuda, nuda a konec alá hollywood jak má být..
Kvaska (2007)
nic extra jsem nečekala.. a nic extra jsem taky nedostala.. pominu osobu daniela landy, na kterého se můj názor vyvíjí stejně tak jako on - křivka klesá strmě dolů - a nezbyde mi nic jiného než velmi průměrný film.. a jen tak mimochodem - taky si nemyslim, že by touha byla bůhví jaký zázrak, vždyť touha je "jen" přirozený lidský cit..
Equus (1977)
dva paralelní příběhy.. psychiatr, co nikdy neměl syna.. a mladík, jehož cesta k orgasmu je poměrně složitá.. spousta krásných filmových, někdy až snových obrazů.. spousta keců.. možná jsem to jen nepochopila.. a možná to takhle naservírovaný pochopit nechci..
Nájomník (1976)
kam se hrabou všechny ty utrhané údy, polámané kosti, uřezané hlavy a hektolitry krve na tohle psycho od romana polanskiho (a s romanem polanskim) v nejlepší formě!!!