Recenzie (319)
Disturbia (2007)
Verím že Disturbia zaujala všetkých mladých ľudí, aj keď sme predvídali celý dej, ktorý sa do bodky naplnil.Taktiež sa dalo pobaviť na Shia LeBoufovi a krásnej Sarah Roemer, no a ten BONUS v podobe zabijaka Davida Morsa je jasný.
Vreskot (1996)
Ja sa len pýtam prečo nemá Vreskot oveľa vyššie hodnotenie ? Podľa môjho názoru je to najlepšia a najzaujímavejšia Teenage-vyvražďovačka všetkých čias. Veľký boom tohto typu po dlhom čase od 80tych rokov, a to hlavne v ďaka strašidelno-smiešnym kostýmom a skvelému hereckému koncertu na čele so psychopatickým Skeetom Ulrichonm.
Vrah prichádza v noci (2001)
Celkom zaujímavý dej, aj keď s občas nepochopiteľnými prvkami a nadmerne tlačenou brutalitou ale hlavne, že sa človek nenudí. Takže pohodový film na večer, v ktorom nie je nič zábavnejšie na práci.
30 dní dlhá noc (2007)
Josh Hartnett je skvelá voľba, Melissa George v hororoch nikdy nič nepokazí a tak máme zarobený základ na výborný horor, v ktorom sa vám budú po prvý krát určite zimomriavky prehánať po celom tele. Hlavne pri scénach kde upíri vyliezajú spoza striech aby odsledovali potencionálnu obeť.
Príbeh z Bronxu (1993)
Skvele spracovaný príbeh z Bronxu, v ktorom vládne nevraživosť medzi Talianmi a černochmi s výnimkou mladého Taliana Calogera, ktorého názory v tejto oblasti sú iné. Problém je v tom, že v Bronxe to nič neznamená. Prvý film Lilla Brancanta (Calogero) a hneď (aspoň podľa mňa) skvele stvárnená postava.
Rváči (2009)
Paráda ešte že chuligánom stačí vyhrať zápas vo futbale (bez pravidiel) na to, aby sa dostali z väzenia. A potom že na futbale ich je viac a viac :)) Ale bitka na samotke medzi Rossom McCallom a Grahamom McTravishom je perfektná.
Bitkári (2008)
Dajme tomu že to je film ukazujúci techniky zmiešaných bojových umení. Ak áno svoj účel splnil veľmi dobre (hl.Djimon Hounsou). Ten týnedžerský príbeh s množstvom klišé okamihov sa rovná ďalším stovkám podobných filmov, avšak tie techniky grapplingu, MMA, Jiu-Jitsu sú fakt na film s takýmito mladíkmi vymakané.
Karate Tiger IV. - Kráľ kickboxerov (1990)
Jednoznačne najlepší Karate Tiger. Výborný herci, príbeh, hudba, prostredie Thajska ako stvorené na takúto nakladačku. Ja som sa nenudil ani na chvíľku a čakal som na perfektnú pomstu, ktorá bezpochyby nastala. Drsnosť snímku je výnimočná, SUPER !!
Adela show (2010) (relácia)
Kebyže Adela nie je tak neuveriteľne trápna tak by to aj ušlo ale ona nie je ani vtipná, to len ten komparz sa zasmeje na všetkom čo povie. Túto tzv. talk-show zachraňujú iba niektorí hostia a aj ten Marcel Forgáč celkom ujde, niektoré jeho vtipy sú fakt dobré.
Nepriestrelný mních (2003)
S.W.Scott sa dal na dráhu akčného hrdinu ? Ja by som ho skôr videl naďalej v bujarých amerických komédiách ale vzhľadom k tomu, že ho tu má pod kontrolou výborný Yun-Fat Chow sa to dá brať ako celkom fajn komixový príbeh, pretože tu o nič iné nejde.