Recenzie (319)
Jeepers Creepers (2001)
Všetka ta naivita sa dala zniesť a vlastne vďaka nej sme sa na tomto filme zabávali a zároveň aj desili. Scéna, v ktorej prejdu zabijaka asi 5x autom a on z toho vyviazne s rosipanou nožičkou bola fakt komediálna. Čo sa dá robiť, hlavný hrdinovia sú nesmrtelný, zvlášť pri hororoch..
Pomsta v mene syna (2007)
Jednoznačne najlepší film so Stevenom Seagalom, pokial by sme brali filmy od r. 2000. Je tu najlepší príbeh, hudba, akcia, prostredie a hlavne asi najprehľadnejšie bojové scény, ktorých tu bolo vidieť dosť. Po spŕške odpadov prišlo niečo, čo stojí za to.
Resident Evil (2002)
Resident Evil je perfektný sci-fi horor. Nechýba napätie, skvelé prestrelky so zombie (výborne graficky stvárnení),má to pointu narozdiel od zombie hororčekov, ktoré nestoja za nič........ má to vlastný a jedinečný štýl stvárnený Millou Jovovich, skvelá hudba, taktiež ostatní herci atd atd .... veľmi vydarený film k čomu určite napomáha herná predloha.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Celkom to šlo až na to, že do trištvrte filmu som nezaregistroval poriadnu akciu (až na úvod), no napriek tomu je Milla Jovovich v úlohe Alice vždy SUPER. A napokon si treba nechať otvorené dvere pre pokračovanie, ktoré dúfam nesklame.
U mě dobrý (2008)
Skvelá pohodová atmosféra 90. rokov, inteligentný humor a niečo z hazardu. Podarený snímok 70%
Metro (2004)
Kvalitný hororík na dobrú noc. Žiadne zbytočnosti ako u niektorých "akože" hororov, dobré, priame, napínavé scény nechýbali takže určite nadpriemerný film svojho žánru. Franka Potente svojim výkonom určite zaujala.
Márnica (2005)
To malo byť akože čo?? Neviem či boli horšie tie plesne alebo celý film.
Carlitova cesta (1993)
Al Pacino, Sean Penn- dvojica, ktorá svoje herecké umenie "rozbalila" v Carlitovej ceste v plnej paráde, aj keď sa priznávam, že až po druhom zhliadnutí sa mi tento film naozaj zapáčil ba priam ma ohromil. Drobné nelogičnosti sú tu zrejmé, no závan tohto dramatického štýlu je mi veľmi blízky, a preto sa táto "Al Pacinovka" posúva k hitom mojich filmových zážitkov, dokonca posúvam pred Scarface.
Herkules (1995) (seriál)
Teraz ma to už nijak zvlášť nebere ale v detstve som tento seriál obdivoval a bol som veľkým fanúšikom K.Sorba v tejto bájnej roli, a tak si nemôžem odpustiť 4 hviezdičky.
Maverick (1994)
Divoký západ, šarmantný Maverick, Indiáni, peniaze, svojský humor, krásna Jodie Foster a hlavne POKER !! Samozrejme s Royal Flashom na koniec finálového stola :))