Recenzie (15)
James Bond: Spectre (2015)
Od Casina Royale mi přijde, že každý další díl, který následuje poté, je o kvalitu horší a horší. Možná i proto, se všechny tyto další díly na Casino stále vzahují. Vše mi přišlo takové naplácané do sebe, jako by se nevědělo, jak přesně dovést Bonda k předem naplánovanému konci s krásnou Seydoux, se kterou má Daniel Craig chemii na stupni mrazu. Myslím tím, že po Evě Green ( Vesper) se nemůže najít nikdo, kdo by k Bondovi pasoval tak dobře jako ona a je to moc dobře znát!. Seydox je její velice levná náhrada...Dokonce mi ve filmu chyběla i klasická Bondovská akce, která by v bond filmu chybět neměla! Pro mě zklamání ..
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
Jsem docela ráda, že poslední díl je rozdělen na dvě části, i když první část není žádná velkolepá jízda. Film se drží opravdu dost knižní předlohy a tudíž se v první části fimu můžeme setkat hlavně se scény, zaměřenýmy na přípravu revoluce, revoluce a znovu revoluce či ubohé Katniss, která ztrápeně touží, dostat Peetu zpět k ní. Celý tento film je vlastně jedna velká příprava na závěrečnou část toho posledního...taková předbásnička, ale najdeme tu i spoustu důležitých momentů, o kterých si myslím, že stojí za to, aby dostaly prostor k ukázání jako je televizní vysílání s Peetem, Katniss vzpomínky, zpívání písně a hlavně nečekaný zvrat na závěr, o kterém musím říci, že Josh Hutcherson zvládl naprosto dokonale! Až jsem z něho měla sama strach a tím ještě více zvýšil mé velké hladovění po závěrečné části.
V zajatí kódu (2009)
Průměrný a nenáročný loupežní film, který pozvedávají Freeman s Banderasem. Chvílemi až chaotický a pro mě s nepředvídatelným koncem. Přijde mi, že v tomto filmu hraje hlavní roli Iphone...
Starci na chmelu (1964)
Po tomto nádherném filmu a jeho dechberoucí atmosféře, je hned den krásnější ...
Sedem trpaslíkov (2004)
Bláznivá parodie na Sněhurku, kde padne i pár povedených hlášek a zazní ujeté "Hej kluci, hej kluci, hej kluci jdou, hej trpaslíci už jdou jdou jdou" ... :) Ne všem to sedne ale někteří v tomto filmu můžou najít i oblíbenou komedii.
Kleopatra (2003) (divadelný záznam)
Nejlepší český muzikál ...( Nejlepší herecké výkony předvádí Absolonová a Fric )
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Takovej nářez ! Parádně rozjetá akce, hlášky,které vás div nedostanou na kolena, Chuck Norris u kterého padáte smíchy jen se objeví na obrazovce nebo stále vracející se Schwarzeneger! Už aby byla trojka! PS : Arnold: im out of ammo, i'll be back. Bruce: you've been back enough. i'll be back. Arnold: ....eepeecayeh :D
Niekto to rád blond (2004)
Vím, že je to ,, trapná komedie" ale splňuje to jednu z hlavních věcí a to KOMEDII ! Mě se to prostě líbilo a film mě v některých situacích dokázal rozesmát tak, že ani nevím, kdy naposledy jsem u něčeho podobného tak řvala smíchy. PS: Kolagen Forever ! :D
Diktátor (2012)
,, Dvacet dolarů denně za internet? Co to kurva je? A oni mě obviňují, že jsem mezinárodní zločinec? " . Děkuji za pořádnou nálož diktátorství, terorismu a pořádného vyjebávání s demokracií postavenou na samotném obnažování. Aladeen měl všechy u prdele a myslim, že bychom se měli podle něho řídit i my ..
James Bond: Zlaté oko (1995)
Pro mě ta nejlepší bondovka s nejlepším Jamesem Bondem !