Obľúbené seriály (10)
Džúni kokuki (2002)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Hra o trůny (2011)
Blood+ (2005)
Kávový princ (2007)
Tajemná zahrada (2010)
Tak tohle je rozhodně korejský seriál číslo jedna (tedy zatím). Postavy nepůsobí uměle (ba naopak), občas se zasmějete (zvláště, když si přehodí těla) a ještě je tam ta romantika. To se prostě musí vidět.
Emma (2009)
Velice příjemné a nevtíravé podání klasiky. Herci byly úžasní (i když možná málo viktoriánsky chladni). Moc jsem si to užila a ještě mi zbývá dodat, že seriál pod taktovkou BBC mě snad ještě nikdy nezklamal...musím jich někde najít víc.:)