Obľúbené filmy (9)
Pýcha a predsudok (2005)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Mazaný Filip (2003)
Detoroito Metaru Shiti (2008)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Fish Story (2009)
Exkluzivní kousek. Přesně takovéhle příběhy mám ráda. Mozaika, která do sebe nakonec zapadne a vykouzlí vám na tváři úsměv. To vše je ještě podpořeno super songem...co chtít víc.