Posledné recenzie (49)
Predátor: Korisť (2022)
Konečně jsem se dožil kvalitniho filmu s Predatorem. Modlil jsem se at to zas nekdo neposere a ono ne...je to naprosta parada a čuměl jsem se zatajenym dechem až dokonce. Naprosta parada. Tohle melo jit do kin sakra
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Nepamatuju si kdy jsem psal komentař k filmu, ale jak vidim tady tohle hodnoceni tak jsem se fakt nasral. Tak ze timto bych vam chtel pripomenout jednu vec. Film Resident evil je natočeny dle herni předlohy a po těch sračkach co vychazali v minulosti je tohle konečně Resident evil jak ma vypadat. Bavil jsem se od začatku až do konce. Zombie byli zpracovany perfektně. Dějova linka skoro přesně jak podle hry. Detail završil hrani na klavir a otevřeni tajnych dveří. Jsem zvyklej že tady hodnoti sami Tarantino ale uvědom te si jaky žanr hodnotite!!! Diky bohu, že už jsem přestal vybirat filmy ke shlednuti dle vašich hodnoceni.
Zabijak proti svojej vôli (2019)
Je to psycho ujeta střilečka... i když je to Bečkovi film jak vino, bavilo me u toho nepřemyšlet a prostě si užit tu jizdu... efektx jsou top, krve dostatek a Radcliff dal do toho fakt všechno... ja se bavil.