Recenzie (1 341)
V perine (2011)
Dosaďte si název jakéhokoli nekonečného seriálu z produkce Novy a přidejte si kýčovité písničky. Přestávám chápat, kam se Brabcovi po dokončení Kytice vytratily koule. Jediné plus je u tohohle filmu na české poměry vážně povedené 3D, to jediné mě u filmu taky udrželo jakž takž do konce.
Jim Jefferies Alcoholocaust (2010)
Tři delší historky, řekla bych (Ve válce, Předehra, Bordel na vozíčku), obalené o kratší fórky a postřehy. Zdá se mi, že Jim trochu moc natahuje, čímž se připravuje o gradaci. Louis C.K. má na mojí bránici tvrdší dopad. PS: Nevím, jak je to s těma 120 minutama, ke mně se dostala verze o necelých 80ti. 60%
Coherence (2013)
Člověk musí překonat první unylou čtvrthodinku, ale pak se to celkem dá, chvilkama napne i přiřeže do křesla... ale konec už je zase unylej. Celou stopáž mě neopouštěl pocit, že pořádní scénáristé by z námětu vykřesali daleko větší pecku, která by mohla i zkultovnět. Tohle dopadlo spíš tak, jako by jste nepříliš zručnému děcku dali lego, ať postaví něco pořádného. Snaha tam je, ale talent znatelně chybí. 50%
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Tak kolem Lincolna jsem chodila poměrně dlouho, jelikož nemusím ani upíry, ani filmy odehrávající se v době bez technologií, nehledě na špatné recenze a nezajímavé plakáty. Nulové očekávání se tentokrát vyplatilo, kydlič upírů je totiž poměrně zábavnej popcorn a já byla sama překvapená jak moc mě to baví sledovat. Bavila jsem se o něco víc než u Lovců čarodějnic. 3D taky nebylo k zahození, nevytrhlo, ale úrovní na tom bylo dost podobně jako film samotný, působilo zábavně a sem tam i mile potěšilo. Do stříbrného hodnocení nechybělo mnoho, první hodinu jsem o něm dost uvažovala, bohužel přebujele akční závěry nemusím. Film 70%, 3D 60%
Sex Tape (2014)
Plusové body prostě za to, že mám ráda porno a vítám kdejakou bejkárnu, která se k žánru vztahuje (z komedií Sexbomba od vedle, Don Jon, Ženy v nesnázích, Elektra Luxx - všecky lepší než Sex tape, ale co...). Překvapivě jsem přežila i ústřední duo a to na mě Segel odjakživa působí jako nesympatický slizoun (nejvíc snad v Bad teacher). Nenáročná, nepřekvapivá záležitost, která mi ale nepřišla zdaleka tak trapná jak tu z některých komentů vyznívá, nebo jako jiné komedie podobného standardu. Prostě pohoda na odreagování. I přesto, že mezi webovými porno giganty nebyl zmíněn můj oblíbený PornHub, zaokrohluji nahoru. 50%
Life of a King (2013)
Přemýšlej, než uděláš tah. No já tentokrát jela ovladačem po harddisku úplně bez přemýšlení a stálo to zato. Život Krále jasně ukazuje, že šachy jsou právoplatně uznané za sport a filmy o nich mohou být stejně napínavé jako kousky z kteréhokoliv jiného sportovního odvětví. Záplava endorfinů ze mě vytáhla čtyřku.
Wrong (2012)
Takovej ten indie kousek, u nějž si v prvních minutách říkáte, jaj to se zase povleče, abyste v následujících minutách zjistili, že tu tak docela něco nehraje. Tolik absurdních situací, že člověk nemá čas uhnout pohledem a přestat vnímat dialogy. Průměrná jednohubka s neobvyklým kořením, jehož chuť vnímáte ještě dlouhé hodiny po polknutí. Hravé. 60%
51 (2011)
Náhodou zábavné béčko o ufounkovi, kterej se rozhodl vymýtit celou Areu 51 zrovna v den, kdy se do ní vydávají senzace chtiví novináři. Halda nesympatických postav, přehrávání, pár emzáčků, hlášky vystřihnuté z Blesku, situace, které vydají na nejeden žánr. U kdejakýho áčkovýho nebo indie kousku valím na toaletu, aniž bych pauzovala, tady mi to bylo skoro líto a do konce jsem si počkala. Znova už jedenapadesátku určitě nesjedu, nejspíš už by mi tak nesedla, na jedno zkouknutí to každopádně byla prčopudná fantasie připomínající přiblblé vyvražďovačky z osmdesátek.
Mapy ku hviezdam (2014)
David sice nepřebral vicodinu natolik jako Hopkins, když točil Slipstream, ale stejně si poslední dobou moc nerozumíme a pokud zrovna nostalgicky nevzpomínám na vymazlené kousky, které ve filmovém světě dokázal (ExistenZ, Crash...), nemáme si spolu u pomyslného stolu moc co říct. Být všechny "celebrity" jako hlouček těch, o nichž tenhle film vypráví, nesním už nikdy více o tom, že s támhletím hercem vychovávám děti a s touhle hvězdnou krasavicí ho pravidelně podvádím, když zrovna nesedím na pivu s režisérem filmu... Sakra, už mi to zase stoupá do hlavy. Já si to asi hodím.
Na hrane zajtrajška (2014)
Zdrojový kód ve Válce světů. Bitvy připomínající mix Killzone a Resistance. Kulervoucí děj, kterej ani vteřinu nenudí. A k tomu 3D efekt, kterej fakt vtáhne, působí prostorově natolik, že má člověk prostě pocit, že je při tom, z bedny lítá písek, cáká krev, vylejzaj chapadla, prostě, kurva, takhle to má vypadat, když si na plakát plácnete třetí rozměr, výsadek z letadla ve mně vyvolal deja vú z doby, kdy jsem sama skákala ze čtyř kiláků. Prostřelte mi palici, já chci zpátky! Pro mě FILM ROKU 2014! 100%