Recenzie (16)
Skladiště 13 (2009) (seriál)
Videl som 6 častí a musím teda povedať, že som dosť sklamaný. Seriál je nudný a mám čo robiť aby som pri jednotlivých častiach nezaspal. Možno sa mýlim a seriál sa naštartuje v ďalších častiach, no zatiaľ je to slabučké - 40%.
Dedičstvo kráľa Artuša (2010) (TV film)
Nenapadá mi nič iné ako dehonestácia legendy o kráľovi Artušovi. Britt Robertson ako prevtelenie kráľa Artuša? To má byť vtip?!!
Before I Self Destruct (2009)
50 Cent ako režisér? Amaterizmus z toho priam vyžaruje.
Hladina adrenalínu (2002)
Ako môže dať niekto odpad??!!
Vzkriesenie Valhaly (2009)
Tešil som sa na akčnú rúbačku, ale dostal som len akúsi poetickú zlátaninu. Veľké sklamanie.
Nech vojde ten pravý (2008)
Podľa hodnotenia sa môže zdať, že je to dobré. No opak je však pravdou. Napadajú mi 3 slová ktorými by sa dal charakterizovať tento film - nudné, dlhé a zvrátené.
Šialenec (2009)
Vydržal som 40 minút ...
Eurovision Song Contest Oslo 2010 (2010) (relácia)
Priznám sa zo začiatku som Oslu veľmi neveril, ale za včerajší večer si zaslúžia absolutórium. Hlavne vypaľovák v podaní skupiny Madcon - tancujúci ľudia v mestách po celej Európe to bolo fakt úžasné https://www.youtube.com/watch?v=3oR86lVTh0s
Nočná hliadka (2004)
Jeden z mála filmov, ktoré som nedopozeral. Strašná sračka. Som v šoku, že to má také vysoké hodnotenie - veď príbeh je tak BLBÝ, SPROSTÝ a NUDNÝ. Režisér tohto filmu bol asi ožratý jak prasa ináč si neviem vysvetliť ako mohol vzniknúť tento film. Ako povedal istý dôchodca z Prievidze TOTO JE MARHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mariňák (2005)
Na to, že je to film o mariňákoch by sa patrilo trošku viac akcie nemyslíte??