Obľúbené filmy (10)
Saturnin (1994)
Naprosto bravůrní ztvárnění Jirotkovy knihy. Film se může pyšnit opravdu skvělým hereckým obsazením, které snad nemohlo být vybráno lépe, Ondřej Vízner v roli Saturnina je velmi přesvědčivý , panu Havelkovi role také sedla na míru a on do této doby patří snad víc než do naší. Za mě 95%
Ponorka (1981)
Zapomeňte na U-571, nebo Pluj hluboko, pluj tiše. Toto je skutečné podání toho, jak to chodilo na ponorkách nacistického Německa. Dokonalé vystižení dané tématiky se skvělým hereckým obsazením a perfektním scénářem a režií. Vše natočeno dle knihy Günthera-Lothara Buchheima. Podle skutečných zážitků z různých cest na ponorkách.
Kruté moře (1953)
Krotitelia duchov (1984)
Naprosto úžasný kultovní film, plný skvělého humoru a s perfektním hereckým obsazením, Dan a Bill filmu doslova kralují a člověk ho může vidět zas a zas, já ho viděl alespoň 11x (asi blázen :D ) . A titulní píseň je prostě bomba. Mohu jen doporučit. Za mě 99% .
Forrest Gump (1994)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Láska nebeská (2003)
Bohovia sa museli zblázniť (1980)
Vlákna (1984)
Myslím , že po přečtení komentářů k tomuto filmu , by bylo zbytečné něco dodávat a stále se opakovat. Bylo řečeno vše. Dokonalým popisem , který tu někdo použil je ..zhmotněná beznaděj. Všechny americké apokalyptické a post-apokalyptické kasovní trháky se po shlédnutí tohoto film-dokumentu stanou slabým čajovým odvarem, ze kterého si neodnesete vůbec nic. A ač nejde o klasický horor, tak zachycením reality samotné se hororem stává. Hororem můžeme brát něco, čeho se bojíme, něco hrozivě strašidelného, ale v hloubi duše víme , že nereálného a smyšleného, tento film je však strašlivě reálný, a tím posouvá svou hororovost o level výš. Snad zůstane tento scénář jen pro účely tohoto filmu a nepromítne se do životů nás všech. Za mě 95%. Poznámky , že tento film nic nového nesdělil a vše se dá dočíst, mě malinko pobavily, jako kdyby americké apokalyptické splácaniny něco nového sdělovaly. Jediné co sdělí je, kolik to asi muselo stát peněz.