Obľúbené seriály (8)
M.A.S.H. (1972)
Taká normálna rodinka (1971)
Alf (1986)
Ženatý so záväzkami (1987)
Duna (2000)
Musím říct, že tohle zfilmování Duny se mi líbilo ještě víc než to od Lynche z roku 1984. Ačkoliv i já jsem přesvědčen, že Duna se nedá dokonale zfilmovat, toto televizní zpracování je podle mne docela zdařilé. Navíc mne potěšili i čeští herci jako Miroslav Táborský, jehož mentant byl skvěle pragmatický, a hlavně Barbora Kodetová byla prostě naprosto skvělá. Vím, triky nebyly dokonalé, akce bylo málo a podobné kraviny... Ale Duna prostě není akční film, bezmozkové se holt musí smířit s tím, že ne vše na světě je jen akce a že někdy někdo také myslí... a že to Paulovi Atreidovi chvílemi sakra myslelo :-) Pro mne je to jasných 5 hvězdiček.
Hra o trůny (2011)
Jojo, seriál skvělý, ale nesmí se porovnávat s předlohou... Musí se prostě brát jen jako ilustrace k vynikajícím knihám J.R.R.Martina, které každému, komu se seriál líbí, vřele doporučuju.
Okresný prebor (2010)
Prý snadno uvěřitelný humor, četl jsem v jednom příspěvku. Prdlajz humor... takhle to prostě na vsi chodí. Malá vesnice, malí lidé, malý fotbal... ale i když se na něj většinou nedá moc koukat a polovina diváků na něj nadává, je to často to jediné, co na vesnici máme a rádi se na něj chodíme dívat. Tenhle seriál je prostě přímo ze života a souhlasím i s tvrzeními některých diváků, že je to možná to nejlepší, co Nova kdy zplodila. Pro mne jednoznačně 5 *.