Recenzie (89)
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Druhá série je snad horší než první...Netflix to s přemírou černoty už přehání, příběh stále dementní a zaklínač se sekerou na zvracení.
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Čau, Venom byla kokotina první třídy, vyvraťte mi to. Vlastně nikdo mi nic vyvracet nemusí, protože to byla chujovina první třídy. Nebýt několik dobrých a sprostých hlášek Venoma(ano, tak nízko jsem klesl) a jedné té jeho sólo scény tak bych litoval těch 100min. v kině, protože jsem si mohl pustit Ordinaci a vyšlo by to na stejnou. Hardy se ve dvojce tváří a pitvoří jak idiot, Woodymu bych se neskutečně vysmál a proboha, jakou úlohu měla Naomie Harris? Jakou úlohu měla Michelle Williams, větší křoví ve filmech by člověk pohledával. Carnage a Venom byli na tmavém plátně skoro z nerozeznání, úplně pohnojený potenciál a nemít to tak krátký stopáž a prašivé děcko, který vedle celou dobu rušil s popcornem, tak bych usnul nudou. Andy, Andy...čekal jsem od tebe víc.
Modrá až na kost (2021) (seriál)
Formát 8/10 dílů mi začíná pekelně vyhovovat. Bez větších hluchých míst jak to bývá zvykem u 16/20. Poctivá řezničina, příběh jede tak rychle, že při sledování s otevřenou pusou ani nevíte, že už je konec. Dal bych klidně pět hvězd, ale ten debilní a předvídatelný plot twist to úplně pokazil(pro fandy jihorejské tvorby to nebyl ani překvapení).
Lovci trolů: Příběhy z Arkádie (2016) (seriál)
"Strickler" je jedna z nejlepších postav v seriálu, neskutečně charismatický dabing, výborný vývoj postavy a já mu fandil od začátku až do konce. Jsem nesmírně rád, že dostal takový konec jaký dostal.
Lovci trolů: Úsvit Titánů (2021)
Nechápu takové nízké hodnocení, je to úplně stejný jako "seriálový" Trollhunters, akorát ve větším měřítku. Za velký mínus dávám linku se Stevem. Co to mělo jako znamenat? V jeden moment dost nechutný a vůbec jsem nechápal proč to tam jako mělo být. Každopádně konec vypadá zajímavě a já doufám, že někdy v budoucnu se dočkám nějakého pokračování.
Vzpomínky na lásku (2004)
Tohle je/byl emoční masakr. Při sledování jsem použil víc kapesníčků než při měsíční sledování porna.
Vincenzo (2021) (seriál)
Foxteriér Vincenzo! Po dlouhé době opravdová zábava a kvalitní seriál. A vím jak dokáže být "Inzaghi" otravný, každý ráno řeším stejný problém.
Šingeki no kjodžin - Tenči (2021) (epizóda)
„Tak pojďt, Reinere!“
Raya a posledný drak (2021)
Proč ten drak vypadá jak zmutovaná Elsa?
Šingeki no kjodžin - Icuwari mono (2021) (epizóda)
Na konci epizody menší rozloučení se Sashou, bez Sashy. Krásný díl a stále doufám, že Eren zmasakruje všechny z okolního světa. A Gabi kandiduje na nejotravnější postavu, škoda, že zrovna tihle to asi přežijou.