Recenzie (89)
Muži v ringu (2014)
Proč mi tohle hrozně připomnělo posledního Rockyho?
Americký ostreľovač (2014)
fil je to hodně dobrej, ale nevím jestli až tak dobrej na 6 nominací. Bradley už klasicky sympaťák co dokáže zaujmout
Prázdniny v Ríme (1953)
Naprosto úžasný film, kam se na tohle hrabe dnešní romantické filmy? Závěrečná scéna je nezapomenutelná, už jen z toho jaký má průběh, kdy si celou dobu říkáte, kdy se konečně objeví a padne mu do náruče.
Kód Enigmy (2014)
....jak dokáže být ten svět nevděčný...
Malé kráľovné krásy (2009) (relácia)
Co to je za !krásu" dělat z dětí chodící panenky? Už se ani nedivím proč jsou někteří jedinci zdegenerovaní, když jim už od malička masírují a vymývají mozky podobným pořadem nebo soutěží...
Interview (2014)
"Cause Kimmie you are a FireWork!" Franco grimasy ala Gloom k nezaplacení. Tenhle film si rozhodně zasloužil jít do kina!
Áno, šéfe USA (2007) (relácia)
Přijde a první co udělá je, že zkritizuje blitky. To jsou všichni kuchaři, kteří ztratili směr takové? Protože na konci vždy zazní "delicious" nechápu.
Nymfomanka I. (2013)
Na tenhle "film" mě dotáhla kamarádka, prý šlo o umělecký dílo...kdybych věděl o čem, že to je, radši bych si pustil na internetu nějaké porno, ještě bych si ušetřil peníze za lístky...a uviděl kvalitnější scény.
Transformers: Zánik (2014)
Zničili jsme půl Chicaga, nasrali jsme Amíky!....tak nic, přesuňme se na východ a tam rozbombardujeme čtvrtinu Hong Kongu. Galvatronova věta na konci to vše vystihuje: To nééé, oni vše zničili!!! Co se týče filmu po T1 nejlepší díl, dokonce mi ukápla slza, když zabíjeli toho doktora, nové herecké obsazené je velmi dobré. Mark působí narozdíl od Samíka drsně a mužně a trans girl, která je konečně hezká, akorát příště prosím méně breku. Jediný mínus v podobě (ne)vysvětlili konec/osudy původních postav, na podobné věci si potrpím.
Pot a krv (2013)
Musel jsem si napumpovat prsty než jsem tohle napsal!