Recenzie (298)
Ruiny (2008)
Proboha to byla ptakovina.
2067 (2020)
Nechci bejt zla, pac ten film je evidentne vypiplanej s citem, ale je to blbost. Nedava to absolutne smysl, clovek co to delal ma evidentne lasku pro film, prirodu a scifi a vsechno tohle dulezity, ale delat filmy absolutne neumi. Doporucila bych treba nakreslit komiks, kratkou fantasy story nebo neco, to by se dalo prehlodat spis. Film bohuzel totalni kokotina.
Marrowbone (2017)
Se to tvarilo jako strasnej alternativni horor a byla to hrozna kravina. Jako dokoukala sem, ale ani nevim o cem to bylo. Holka z lepsi rodiny se zabouchla do cvoka s nejakou schizoidni paranoiou nebo tak neco, nevim, nudna blbost. Skoda, pac rada vidim Miu Goth.
Nezvestná (2023)
Jezis to byla blbost. Matka ma dvacet minut zpozdeni na letisti takze FBI se muze celosvetove pretrhnout, jasne.. nevidela sem nikdy v zivote takovej nasup deziluze. Nudnej, stupidni a otravnej humus.
Jack stavia dom (2018)
Zacalo to docela dobre, ale bohuzel se to po prvnich dvaceti minutach zvrhlo do nesmyslu kterej zapomenete do peti minut.
La Llorona (2019)
Neni to horror, ale politicka kokotina.
Insidious: Červené dvere (2023)
Kdyz si myslite ze Insidious nemuze klesnout nize.. prvotridni hovadina. Nudne. Nechapu. Herecke obsazeni super. Radeji bych se ale divala na herce jak grilujou dve hodiny hermelin, pijou pivo a zpivaj country songy.
Interstellar (2014)
Po dvacaty, furt stejne dobry.
The Twin (2022)
Strasne predvidatelne. Moc nechapu jak muze bejt film tak dobrej a tak spatnej at the same time. Natoceny je to dobre, ale je to kravina.
Ad Astra (2019)
1 hvezdicka za zabery Neptunu, jinak totalni sra*ka.