Recenzie (206)
Santa je úchyl! (2003)
Chceš mlíko a sušenky? A mám ti udělat sendviče?
Blade Runner (1982)
Ne ne, tohle není nadčasová záležitost. V momentu, kdy začala s hlasitým křikem kyberžena metat salta směrem k Harrisonovi, jsem se opravdu neudržel a definitivně připustil, že ani pan Scott není neomylný.. na mysl se mi derou slova jako "brak" a "sračka", ale vzhledem k úctě, kterou k režisérovi chovám, je ani v souvislosti s Blade Runnerem nepoužiji.
Priatelia (1994) (seriál)
S Přáteli jsem vyrůstal, dnes už kultovní seriál který nepotřebuje dalších slov.. Když na ně narazím v televizi, nepřepínám.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
co se dá dělat, buď to miluješ nebo nenávidíš
Futurama (1999) (seriál)
Nejlepší animovaný seriál neboli Simpsonovi, kteří se nikdy nezačali opakovat.. Partička geniálních postav, které sypou jeden gag za druhým.. A proto se na Futuramu dá koukat znova a znova a znova.. Bender: "Listen, buddy, I'm in a hurry here. Let's try for a twofer. Hehe." Suicide Booth: "Please select mode of death. Quick and painless or slow and horrible." Fry: "Yeah, I'd like to place a collect call?" Suicide Booth: "You have selected slow and horrible." Bender: "Great choice!" Suicide Booth: "You are now dead. Thank you for using Stop'n'Drop. America's favorite suicide booth since 2008."
Vojna svetov (2005)
Sci-fi, které mě opravdu dokázalo přimáčkout hluboko do sedačky už od prvního průletu jeřábem a nepustit celý film. Pokud si dobře pamatuji, v kině jsem ho navštívil čtyřikrát, což je u mě rekord. Spilberg tohle prostě režírovat umí a já si jen z celého srdce přeji, aby se k tomuhle žánru minimálně ještě jednou vrátil. A Tom Cruise zde podává nejlepší výkon své kariéry.