Recenzie (374)
Hrůza v lese (2011)
mne tyhle "srágory" prostě baví...to je ten můj dekadentní vkus..no:-) ale jinak..pokud nejste filmový uchyl..tak se tomu zdaleka vyhněte:-)
Zmluva s diablom (2000)
příjemná a lehká zábava...no,ale to vlastně někdy stačí,že?
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
první dvě skvělé...Caven -příšerná postpubertální slátanina...
Hannibal (2013) (seriál)
pro mne trošku prvoplánová nuda ,která je protahována do mnoha dílů(tak jak už to u seriálu bejvá a být musí) ...ale zase tak špatný to není...no ale dobrý taky ne...tak nějak pořád dokola..své diváky si to najde...za dva roky ,ale po tom neštěkne ani pes...
Pochovaní zaživa (2007)
horor to rozhodně není...jediné co snad potěší jsou lehce erotické sceny a představa dvou vysokoškolaček,čekatelek do sesterstva,které polonahé musí plnit různé ukoly:-))
90210: Nová generácia (2008) (seriál)
třicetiletá "mládež" opět řádí na střední škole a žije ze zašlé slávy kdysi legendárního seriálu..nabonzované a slizké:-)
Bez hraníc (2013) (seriál)
z toho zdůrazňování..že jsme každý z jimé země..z klišé o duševně rozervaných poldech a nepřejících byrokratech se člověku už skoro dělá mdlo...ale třeba se to ještě rozjede..i když moc bych na to nesázel:-)
Chata v horách (2012)
docela vtipný...originální "horor"...určitě to stojí za okouknutí...velmi dobře jsem se u toho bavil...a docela i dost smál:-)..a vůbec...není nad to si dát na konec světa jointa...btw. Sigourney Weaver v tomhle filmu vypadá trochu jako Ilona Csáková:-))
Jedna kočka za druhou (1993)
ani Jarda Carda...co přímo odestýlá :-) to nezachránil...bohužel...
Spolubývajúca (1992)
takový klasický "devadesátkový" thriller...v noci se na to dívat dá..a když usnete..tak taky dobře:-)