Posledné recenzie (358)
Stovky bobrů (2022)
Groteska! Černobílá! Taková osvěžující bajka o holém přežití bez zbytečného filozofování. Jen to v poslední čtvrtině začalo poněkud unavovat svou délkou.
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Neurazí, nenadchne. Žádná z postav si nezískala moje sympatie, bývalý fyzikář byl asi nejhůř napsaná postava za dlouhou dobu.
Mai (2024)
Náramná romanťárna, která naštěstí není žádná "limonáda" a obejde se bez patosu. V polovině se příběh zvrtne a happyend? Jak pro koho... Výborná hudba tomu dodává šmrnc a smyčce zvlášť.