Recenzie (1 667)
Sněženky a machři (1982)
Nádherný, vtipný, rozpustilý film, který strčil většinu současných teen komedií do kapsy...
Gauneri (1992)
Stejně jako Pulp Fiction jdou i kultovní Gauneři zcela mimo mě. Skrz na skrz banální historka o podfuku zaobalená v neuvěřitelně vulgárním smokingu... A pak už nic. A ani ta debata o Like a virgin není taková perla...
Rodina Addamsovcov 2 (1993)
Naprosto srovnatelné s rozkošným prvním dílem...
Rodina Addamsovcov (1991)
Todle v podstatě nemá chybu... :D
Tango a Cash (1989)
Strašně příjemná old school akční komedie, ve které se hláškuje jako už dlouho nikde. Mimoto si s každým dalším filmem uvědomuji, jak skvělý herec je Silvester Stallone... Dabing je ovšem zlo a formát 4:3 v tomto případě taky....
Repo: Genetická opera! (2008)
Nakonec vcelku solidní. Zpracování sice televizní (obraz skoro 4:3), a hudba obzvlášť ze začátku abslutně bez rýmu i hudby, s postupem času ale začnou vyplouvat na povrch slušně napsané postavy a čím dál tím zajímavějš hudební čísla. Herci jsou solidní, škoda jen totální rozhráranosti, co se stylizace týče.
Mind Game (2004)
Haluz! Ale NEUVĚŘITELNÁ...
Tenši kinrjóku (2000)
Podivný příběh, nehezká animace a výjimečně zahrňme do hodnocení i fakt, že jsem u toho usnul.
Kure-nai (2008) (seriál)
Velice příjemná záležitost, která bohužel postrádá finále a na konci tak vyšumí do prázdna (resp. do kýče plného fialek). Jinak ale velmi zajímavá z psychologického hlediska a především vopravdu dobře animovaná.
Dallos (1983)
Solidní nostalgie, která dnes ale nemá šanci oslovit širší veřejnost a užijí si ji tak opravdu jen zarytí otaku. Je zajímavé pozorovat některé prvky, které Oshii později rzozpracoval a staly se pro něj v určitém směru typické...