Recenzie (3 457)
8 MM (1999)
Jeden z těch velmi nadprůměrných filmů Nicolase Cage. Schumacherovi se tentokrát podařilo udržet děj celé dvě hodiny tak napínavý, že vám z toho bude běhat mráz po zádech.
O 28 dní... (2002)
28 days later je pořádný zombie nářez, který je nadupán parádní hudbou. Pro mě to byla chuťovka. ;)
Vesničko má středisková (1985)
Vážně - jeden z nejlepších českých filmů. Pávek s Otíkem jsou zkrátka dvojka, na jejichž hořkosladké osudy se můžu dívat znova a znova.
Želary (2003)
Výborný film režiséra Ondřeje Trojana. Skvělé herecké výkony, excelentní výprava. To se zkrátka musí vidět.
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Blboučká hloupost - a to mám upíry rád. :P Škoda Kate Beckinsale..
Snowboarďáci (2004)
Mně přišli Snowboarďác! jako vydařená novodobá analogie ke Sněženkám a Machrům. Dobře vypadající obsazení (z mého pohledu tedy hlavně ženské), rychlý spád, prkno a výborná hudba - to je vše, co mi v tomto případě ke štěstí stačí. :)
Shrek (2001)
Shrek - perfektní trefa, skvělé vtipy, Myers - Murphy - Diaz.. kdykoliv se rád podívám. :)
Príbeh žraloka (2004)
Rozhodně slabší ze všech těch animáků, se kterými se roztrhl pytel. Tady to nevytáhne ani Smith s bandou De Niro, Zellweger, Jolie, Black či Scorsese.
Purpurové rieky (2000)
Les Rivières pourpres mi přišly jako promyšlené a příjemně tajemné, Jean Reno odpovídající své roli a zohavené tělo jako zohavené tělo. :) Výborný francouzský thriller.
Predátor (1987)
Tak tohle byla klukovská povinnost, kdo neviděl Predátora, jako by nežil. :D