Recenzie (319)
Romper Stomper (1992)
Přijde mi to, jako když G. Wright toho neví o komunitě dutohlavů moc, ale přijde mu bezva udělat šokující film. Tak ho udělal.
Komando (1985)
V tomhle filmu nese Arnold kládu na rameni a pak zničí vycvičenou armádu! Míň než 5, vážně?!
menZONE (2012) (relácia)
Do menZONE jsem vkládal určité naděje, bohužel marně. Všechno není špatně, naopak pořad se ničeho nebojí a má spád, ale je toho moc! Cool si myslí, že bude cool, když bude nadužívat sprostá slova, vysílat z hospody, přinášet reportáže o ničem ( méně je někdy více- nacpat 5 reportáží do 20ti minut ?) a přitom dávat pořád najevo jak moc jsme cool. To není cool, to je odpad.
Drive (2011)
Film na který jsem čekal několik let.
Inner Depravity (2005)
ID má znechutit a ukojit choutky death/black/doom/power/violence metalové společnosti. To se mu daří, větší ambice však nemá.
Město mrtvých (2006)
!Spoiler! Na Zemi spadne meteorit, z náboženských fanatiků se stanou zombie, dva gangy se potkají u dealera, protože si spletou 9 ráno a 9 večer a ještě mají mezi sebou špeha. WOW. Tento film způsobuje fyzickou bolest.
Braček, kde si? (2000)
Nejlepší Coeni, skvělý Clooney a já nepotřebuji "babo raď," abych šel do plných.
O myšiach a ľuďoch (1992)
Herecký nadkoncert Johna Malkoviche na pozadí tklivého příběhu. Celkově film vyzní tak syrovo-poeticky.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Blábol. Komiksový svět by měl utichnout.
Láska a iné závislosti (2010)
Škoda konce plného klišé, který k tomu prostě patří, jinak jdu do plných. Na romantiku dosti nekompromisní a šokující, ale stále vkusně. Velmi milé překvapení.