Recenzie (319)
Crash (2004)
Boj s předsudky dalšími předsudky, který funguje překvapivě dobře.
The Inbetweeners (2008) (seriál)
Kundí hlídka.
To bude boj! (2012)
Kdyby byl Chris Pine z desetiny takový sympaťák jako Tom Hardy, tak mě to bavilo víc.
Surikaty (2008)
Ta sociální struktura je neuvěřitelná.
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Jako rozvinutí reklamy na Google super, jako plnohodnotný dokument zcela dostačující, ačkoli o kvalitě některých záběrů by se dalo polemizovat a chybí též nějaký zásadní problém, který by dodal cestě dramatickou složku (což ale týmu člověk stejně nepřeje)
AZ-kvíz (1997) (relácia)
Legendární pořad, který jakoby zaspal v čase a tím je nadčasový.
Dokonalý zmysel (2011)
Hodně citlivě a komorně pojatý pohled na post-apokalyptické filmy. Když jsem Perfect Sense dokoukal, tak jsem nechtěl dát plný počet, jenže je to přesně ten film, který ve vás zůstane a když se někdo zeptá na zajímavý film, tak ho hned doporučujete. Perfektní výběr hlavní dvojice a lokace. I ty dokumentární záběry tam prostě pasovaly. Krásný film.
Vyklepaný Gary (2009)
V rámci žánru, který dokáže vyplodit neuvěřitelné odpornosti a sporadicky (Vybíjená) něco kloudného se jedná o lepší průměr, scénu se striptérkou, pogo nebo Scottovo objímaní si však budu chvíli pamatovat.
Biela stuha (2009)
Neuvěřitelné. Film stojí na příběhu se silnou vypravěčskou linkou, ale pracuje především s vnitřním pocitem nejistoty a to strašně silně. Takový pocit jsem měl naposledy u Jako v zrcadle od Bergmanna (kompliment) Stačí možná WOW a je jedno, jak to mohl ten učitel všechno vědět.
The Clash: Příběh Joea Strummera (2005)
(mOnkey) to vystihl.... snad jen další vadou na kráse je, že se ty Clash filmy a dokumenty moc prolínají a když vidíte tento poslední, tak už vlastně všechno víte. (+ možná je to tím, že jsem četl i biografii Clash)