Recenzie (125)
Legenda (1985)
Nádherná fantasy pohádka. Nemám co vytknout
Školák vlkodlak (1985)
Driblující opice - Michael.J.Fox ... a dál nemá denu o tom mluvit.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Jsem velkým fanouškem Resident Evila, ať už na plátně, nebo hraný na konzoli ... Ale Afterlife byl pro mne jedním velkým zklamáním. Těšila jsem se na film dlouho a protože jsem ho nestihla v kině, čekala jsem až vyjde na DVD, abych se patřičně mohla pokochat i kvalitou filmu. Jenže ouvej. Napínavé scény, nebo dokonce zombie? Jsou ty tam! Prostě jsou pryč! WTF? Co to je za pokračování??? Právě tady měla nastat přece ta největší apokalipsa zombie .. a kde nic tu nic... Resident Evil 4 si u mě doslova vyškemral 3 hvězdičky. Snažím se zapomenout, aby mi nekazil ty předcházející díly.
Na půl cesty (2005)
Nadprůměrný horor
Zkázonosná kometa (1984)
Doufala jsem v solidní "béčko" 80 let, ale nedočkala jsem se. Jde spíš o "céčko" a to ještě s těží ... Škoda.
Hurá na to! (1999)
Průměrný komedie o průměrných lidech.
Brutálny experiment (2008)
Dvě hvězdy za skvělou scénu s odřezáváním rtů. Jinak podprůměr, špatní herci, ještě horší zápletka... Škoda slov a minut se na tento film dívat.
Bezmocní (2006)
Samotná pointa příběhu mě vůbec nezaujala, nebo jsem jí nepochopila... Jinak se jedná o velice slušný horor s Karlem Rodenem v hl.roli, což bylo zvláštní, ale dobré :) Karle jeď!
Vo štvorici po opici (2009)
Vskutku povedená komedie :-)
Nepozeraj sa dolu (1998) (TV film)
Začátek dobrý, ale jinak zřejmě nejde o můj šálek čaje. Po 30 minutách jsem to musela vypnout.