Recenzie (617)
Pomsta (2019)
Dávám 5*, byť si to film nezaslouží. Byl jsem nadmíru překvapen. Řeknu to takto: normální film na 3*, ale výborný Adkins (a přiznejme si, ten film byl natočen zejména pro bojové scény) a příjemné překvapení. Takže 4* bych dal za "mlátičku" a příjemné překvapení, a jednu navíc za zajímavý zážitek POMSTY.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Hodně čekání.
Zrodila sa hviezda (2018)
První půlka filmu opravdu velmi velmi dobrá! :) Ta druhá již slabší, ale celkově moc hezké zpracování! :) Bradley má ode mě palec nahoru.
Zabijakov osobný strážca (2017)
Opravdu jsem se pobavil!
The Amazing Race Canada (2013) (relácia)
Celkově mě baví více než ameircká show, přestože na Americké je vidět vyšší rozpočet a celý svět, nejen Kanada :)
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Už ne, prosím! Tohle je zoufalství. Skvělá hudba, dobrá kamera, dobré efekty a ohromná síla "lidí¨. Stejně to prostě nefunguje. Děj a emoce nulové. Typ filmu "bůh je mrtvý." ... Co všechno si máme ještě vymyslet a koho všechno zničit, aby byl svět zachráněn? Kdo všechno má přijít za záchranu lidské dobroty? UŽ PROSÍM NEDOTÁČET - radši dejte peníze na užitečné věci než takovéto filmy. ÚSVIT SPRAVEDLNOSTI - prošvihl jsem něco? Nebo jsem nudou usnul v ten skvělý moment? Bavilo mě 5-10 minut z vyčerpávajících 150.
Tom a Jerry - Mouse for Sale (1955) (epizóda)
přišla změna vlastníka :)
Star Wars Rebeli (2014) (seriál)
Pomalý a lehký rozjezd, a druhá série nabírá na otáčkách :).
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Všechno skvělé... ale nenadchlo mě to!
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Film na čtyři :) ovšem s nadějí, že vznikne zajímavý příběh trilogie. Splnil očekávání. Pátou obrovskou hvězdu dávám za celý krásný večer, který k tomu také patřil, - a dále kino-zážitek.