Posledné recenzie (489)
Snivokraj (2022)
Od animáku "Soul" za mě nejvíc touchy fantasy pohádka za poslední dobu. Hodně se mi to líbilo a bylo to silný. Jason jako totální exot ze světa snů mě bavil. Myslím, že by si měl vybírat víc takovýchto střeštěných divno-rolí, sedí mu to. Moc hezký film.
Duna: Časť druhá (2024)
Dámy a pánové, tak toto je v topu. Dávku je nám to víc dynamiky, dramatičnosti i vývoje postav, než se stihlo v jedničce, ale pořád si to trží to správný epický a rozvláčný tempíčko. Já byl tedy jako náročný divák velice naplněn při návštěvě kina.
Shang-Chi: Legenda o desiatich prsteňoch (2021)
Vlastně mě to docela bavilo. Je to totální akční fantasy jízda. Sice milion klišé, ale pěkně zpracovaných. A samozřejmě totální VFX onanie. Pohádka dobrá, a dobrý je za tři. ;)