Posledné recenzie (89)
Bod obnovy (2023)
Trochu prkenější hlavní představitelka, ale jinak povedené a poctivé sci-fi. Je zde moc fajn jak vizuál, tak i hudba, scénář ovšem taky není špatný, byť má sem tam drobný nedostatek. To že Češi umí kvalitní příběhy ze života víme, ale povedený film tohoto typu jsem z naší produkce léta neviděl (a za to k objektivním 4* přidávám pátou bonusovou 😉)
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Z tohodle filmu jsem nadšený, jak již někdo zde psal asi nejvýstižnější popis je, že se jedná o Guardians of Galaxy ve fantasy provedení. Herecky super, Chris a Michelle tvoří dokonalou dvojku, kde jim zbytek týmu velmi dobře sekundují akce i zápletka je povedená a líbí se mi, že film se ze sebe nesnaží dělat co není a naopak to co zde vidíme je provedeno skvěle. Ne, nečekejte zde složitý a propracovaný svět ani hluboký příběh ze spoustou myšlenek. Prostě pojďte vytvořit partu hrdinů a vydat se za dobrodružstvím... Stačí to? Mě rozhodně ano a musím říct že jsem hodně vzpomínal na spousty hodin v Dračím doupěti...
Morbius (2022)
Náhodou vůbec to není špatné, dokonce 2/3 filmu byly skvělé, škoda toho závěru, který se na můj vkus úplně nezdařil.