Recenzie (1 787)
Kozorožec 1 (1977)
Nejlepší film Petera Hyamse, 80%
Catwoman (2004)
Digitální příšernost s hrdinkou která vypadla z latexového porna a postrádá bičík a klientelu, režisér Pitof je buď totální břídil a nebo producenti to vzali do vlastních rukou.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Proč tohle vůbec vzniká?
Brouk v hlavě (1998) (divadelný záznam)
Nádherné divadelní představení Brněnského městského divadla, Jiří Dvořak byl prostě skvělí, 100%
Telo na telo (2002)
Tvůrce tohoto bezduchého dila bych nejraději zavěsil za koule do průvanu 0%
Môj bratranec Vinny (1992)
5* za Joa Pesciho a Marisu Tomei, skvělá zábava
Talkshow Jana Saudka (2009) (relácia)
Trapárna nechápu Jana Saudka proč se nedrží své profese ve které je génius 5%
Uvoľnite sa, prosím (2004) (relácia)
Slušná zábava s Janem Krausem
Eliška má ráda divočinu (1999)
Hodně nepovedená údajně komédie
Ako sa krotia krokodíly (2006)
Krokodýli nejsou žádny skvost ale párkrat jsem se schutí zasmál, akorát mně štve ta skrytá reklama a některé zbytečné osoby například Vojtek a podobně, Marie Poledňáková umí ale začína se opakovat. 55%