Recenzie (1 787)
V sieti (2020)
Tak tento dokument budu dlouho vydýchávat asi každý ví že se něco takového děje ale to bylo na mě moc, smekám před těma holkama, ty dvanáctileté dívenky zahráli skvěle, Barbora Chaloupková a Vít Klusák a mnozí ostatní tvůrci zaslouží dík zato že snad mnohým rodičům otevřou oči, tedy lze jen doufat.
Spitfire (2018)
Dokument jak má být a ta létající megera si to zaslouží, legenda II. světové války na kterých se proslavili i mnozí čeští letci, jsem fanda letadel a spitfire je vždy radost sledovat na obloze či zemi.
Muži v čiernom: Globálna hrozba (2019)
F. Gary Gray zklamal nečekal jsem nic úžasného ale takovou tupost? no co nadělám.
Národní třída (2019)
Hynek Čermák fajn ale jinak nuda v Praze.
Korunní svědek (2019)
Film zdravý jako kulka v hlavě, prostě hnus.
Zemřít šťastný (2018)
Brian Cox jako tvrdohlavý Skot v San Francisku nemá chybu, jeden s filmů od kterého nic nečekal a jsem nadšen co dodat.
Zásah z pekla (1994)
Chuck Norris = brak! a nikdy jinak.
Doktor Martin: Záhada v Beskydách (2018)
Je pro mě záhada proč tohle (veledílo) vzniklo že by nechtěná sebeparodie? nebo jen zářná ukázka úpadku českého filmu? I mnohdy výborní herci nemají co hrát a krása Beskyd to nezachrání.
Kúzelnik Žito (2018) (TV film)
Pohádka? ale kdeže? tato konina v podáni ČT je spíše zkouška co diváci ještě vydrží, mladí herci no jestli se tomu dá říct herectví odvedli mizernou práci vypadá to že se Zdeněk Zelenka zbláznil anebo že by jen potvrdil jen svou marnost? Zkrátka odpad jak vyšitý milá (slavná ČT) styďte se.
Zem - história jednej cesty (2009)
Krása přírody a varováni zároveň jak křehká je naše planeta a že my lide si řežeme větev pod prdelí drancováním pro naší bezmeznou pohodlnost, Y. A-Bertrand zabodoval a já mu děkuji. 100%