Recenzie (398)
Legenda o sovích strážcoch (2010)
osobne za tri, ale štrvtá je za najmladšiu dcérku..tá to očami hltala..a nie len raz..
Prozíravost (2012) (seriál)
nežiada sa mi hodnotiť podľa obsadenia..čiže **
Mentalista (2008) (seriál)
uf..tak toto bol môj omyl..našťastie včas rozpoznaný..
Klamári (2009) (seriál)
ano, Tim to umí a je důvodem pro čtvrtou hvězdu..i když ne každá epizoda si ji zasloužila..ale jako celek..mňam :)
Vtierka Castle (2009) (seriál)
no jo, ať to jiskří mezi Ričim a Kejt (ad Tosim)..ale..začínam mať pocit, že Riči je niekedy povedľa tej Kejt úplne vedľa (z pohľadu postáv)..v niektorých epizódach som mal chuť zakričať: Riči, si v p... FAKT. hodnotenie od dvoch po štyri hviezdy, priemer ***
Philomena (2013)
áno, pôsobilo to na city..ale..takýh filmov je viacero..a lepšie trhajúcich moju temnú dušu..čiže 60 % je tak accurate..
Železná Lady (2011)
v skratce: Pinocheta na vás (celý štáb sakumprásk)..!!!
Poslední kvartet (2012)
kvartet hviezd za Hoffmana a Walkena..bravo!
Ako za starých čias (2012)
kde končí Pacino, tak tam to ťahá neúnavne ďalej Walken..a práve on to zdvíha z 50 % na 70 %..a bez zahanbenia..
Posledné pokušenie Krista (1988)
i ako veriaci dávam filmu plný počet hviezd..a ak by som bol heretik, agnostik, ateista..? pravdepodobne by som neodobral ani jednu päťcípu..