Recenzie (2 089)
Andor - Vyhlásenie vojny (2022) (epizóda)
Hodně povedené, napínavé.
Bullet Train (2022)
Vše dovoleno, vše uskutečněno. Řežba ve vlaku, absurdní komika, slušná zábava. Beruška byla hustá, Maria k nepoznání.
C'mon C'mon (2021)
Jak vychovat snow flake......Poučné v mnoha směrech.
Telefon pana Harrigana (2022)
Ach, Donald ! A horror od Kinga ani náhodou, skvělé psychodrama.
Láska, láska, láska (2020)
Od režisérky toho věku se dá čekat hodně sentimentu.
Rod Draka - Náplavomarka (2022) (epizóda)
Co dělají v temnotách.....
Neznesiteľná váha obrovského talentu (2022)
Hodně ujetá taškařice, ve které má N. C. roli šitou na míru - hraje velice zdařile sám sebe.
Blondýnka (2022)
Ok, tu cenu dostala Ana de Armas zaslouženě. Vykreslila nejmenší nuance traumatizované bytosti, která se neumí bránit zneužívačům. Jestli byla Marylin až tak zranitelná a naive se nedovíme, já bych trochu pochybovala. Kdo má přečteného Čechova a Dostojevského nemůže být. Místy celkem brutus protipotratová agitka.
Minamata (2020)
Tak umírněného Deppa jsme ještě nezažili. Líbil se mi v té roli. Dokudrama přibližuje jedno z řady zvěrstev na lidech. Je dobré mít povědomí, že peníze se před ničím nezastaví a nemají slitování.
Rod Draka - Princezna a královna (2022) (epizóda)
Tak jako cože !? Sotva jsme si zvykli, hodili nám vidle o deset let dopředu ?!!! Nevím, i když jsou tam dramata je to natočené tak nějak informativně bez emocí, herci jen deklamují repliky....nuda, nuda, šeď,šeď....