Recenzie (2 098)
Vzkriesenie Valhaly (2009)
Jo, tak to bylo jak koncert polského SBB- dlouhé, těžké, zpomalené. Realita až na krev horší horrorrrru, surovou atmosférou podobné Dead manovi. Jak píše Verbal fotky krásné.
Posel (2009)
Harrelson měl loni skvělý rok. Válečné drama zachycující boje nejtěžší- ztrátu nejbližších. Herecký koncert všech.
Sezame, otevři se (1969) (relácia)
Pro předškoláky nebylo nic lepšího, i mně se to líbilo.
Kuky se vrací (2010)
Mám ráda půvabnou poetiku animace a přírodnin z Amanity, film je poctou české škole, skvělá je hudba. Mrzí jen nepřiznaná inspirace dílem Fr.Skály.
Výkupné (1996)
Viděno s odstupem let třikrát, vždy plné napětí s neobvyklého postupu.
Diablova dielňa (2007)
Hodně působivé, překvapivé, výborné herecké výkony.
Čiernočierna tma (2000)
Velmi slušná SF, kdo svítí a uteče - vyhraje.
Kto je tu riaditeľ? (2006)
Originální humorná absurditka, ale vracet se k tomu nebudu. Scénář, herci,režie velmi dobré, kamera ,střih mě rušily.
Zlý poliš (2009)
Cage to tu rozbalil naplno, má co hrát a nezkazil to, stojí za to ho vidět !
Mŕtvy muž (1995)
Každý to žánrově zařazuje jinam, já v tom vidím skvělou parodii na klasický wester, možná bližší realitě Divokého západu. Všichni se tam vyřádili a my se bavili s nimi. Přitom je vidět , jak vše bylo velmi dobře promyšleno včetně symbolických archetypálních rovin i drásavého hudebního doprovodu elektrikou. Jarmusch je svůj a umí fest.