Recenzie (2 098)
Štyridsiatka na krku (2012)
Téma zajímavé, ale zpracování marné.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Je to svižně napsané, zahrané i zfilmované, až je někdy líto, že to není celovečerák. Zatím každá epizoda má nápadů a zápletek na rozdávání. Bezvadné jsou hlášky z jiných filmů. You are Trekkie !
Profesor v ringu (2012)
Mě ty ptákoviny bavily. Dobré hlášky, hudba, Kevina Jamese můžu.
Paralelné svety (2012)
Pěkný kabátek, ale příběh plytký.
Po smrti (2008)
Nečekaně nevšední a silný zážitek. Krásná kamera, hudba, herecké špičky, zajímavý scénář.
Šťastní to lidé: rok v tajze (2010)
Ruský člověk je mistr improvizace, poradí si vždycky. Má jenom sekyrku, ale vyrobí si nejkvalitnější lyže....... cokoliv. Obdiv !
The High Cost of Living (2010)
Neuvěřitelný příběh o maximální emoční ztrátě i zisku. Právě takové příběhy ale píše život.
Návrat Temného rytiera (2012)
Asi to nikdy neskončí, ale pro mě je nesmrtelný Temný rytíř s Heathem Ledgerem.
Baby na ťahu (2012)
V čem to ty dámy hrály ?! Neuvěřitelně prostoduché postavy s protivnými dialogy.
Amarcord (1973)
Po 20 létech znovu viděno 18.1.2013 a znovu oceněno jako dílo nesmrtelné a dokonalé. Bavící, zrak těšící, odpouštějící i paměť křísící.