Recenzie (2 088)
Priznaj sa, Fletch (2022)
Konečně něco svěžího, vtipného, Hamm si to užíval.
Argylle: Tajný agent (2024)
Tam bylo tolik blbých nápadů, že se divím seriálovým matadorům, že do toho šli. Show na bruslích, barevné čmoudy ....spy revue. Jedna asi z lítosti.
Fallout (2024) (seriál)
Maximální zážitek z dokonalého postapo vizuálu, promyšleného příběhu i obsazení, krásná je i hudební složka, oldies soudtrack bude skvělý. Okey, dokey ! Doufám , že bude druhá série. Souhlas Marigold.
Sympatizant - Přání smrti (2024) (epizóda)
Robert Downey jr. nalákal, je to chameleon. Bavilo.
V karavanu po Polsku - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
Pěkný koncept. Mně bavilo nahlédnutí do krajové gastronomie. I Recz pospolitom kocham !
Ripley (2024) (seriál)
Pocta Caravaggiovi. Umělecké obrazy kamery nasnímané v černobílém formátu. Co záběr, to zážitek, vlastně jsem víc sledovala obrazy než děj. Když se zapletete s psychopatem stane se život hororem. Film z r. 1999 Talentovaný pan Ripley byl rovněž vynikající, ale seriálová podoba s prostorem pro detailní vykreslení postav je jiný level, pečlivý casting a výkony herců vše jen podtrhují. Adept na všechny ceny.
Sugar - Títo ľudia, tieto miesta (2024) (epizóda)
Noir pro 21. století. C. Farrella můžu vždy.
300 (2006)
μολὼν λαβέ - nevzdáme se ! přijď si pro ně (zbraně) ! Heroická epizoda z dějin, krásně zpracovaná.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Je to fantazy, čáry máry dobře udělané, ale ten casting dost nevyšel, herecky toporné a dialogy jsou doslovné, naivní. Pubertální mládež to docení víc.
Tokyo Vice - Season 2 (2024) (séria)
Rozhodně skvělá krimi z prostředí Japonska a Yakuzy. Dobré obsazení, zápletky, spád.