Recenzie (3 311)
Santiniho jazyk (2011) (TV film)
.....príliš mystické, príliš chorálne, priveľa architektúry - žiaľ málo detektívne.....hodne slabé.....škoda režisér vie točiť dobre filmy....
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
....stále to vyzeralo, že to bude gradovať a....ono to degradovalo....nič extra.....len vďaka Ivanovi Trojanovi to malo čosi do seba.....pozn: tie horoskopy tu majú podobný význam-zmysel ako v živote.....
Štvrtá mocnosť (2012)
.....ale napínavé - bol som zvedavý na vývoj ......tak koniec nie celkom happy end.....taký som predpokladal....ale ak ste v Rusku ako novinár ,aby ste rozbehli časopis o celebritách - tak načo chodiť na protivládne demonštrácie a stretávať sa s ľuďmi vďaka ktorým sa iste skôr či neskôr dostanete do problémov....alebo : napr. v Kuvajte tiež nebudete ponúkať bibliu alebo promovať homosexuálov......jednoducho každá krajina má svoje .....ale zasa ak by novinár nešťal proti vetru - nebol by film.
Niekto klope na dvere (2023)
......M. Night Shyamalan asi nie je pre mňa.....nejako - dosť mňa to nebavilo - dvaja homosexuáli s adoptovaným dievčatkom čelia nezvyčajnej výzve od štyroch podivínov ......celé bez šťavy - nikto sympatický.....netreba viackrát pozerať.
Tajomný ostrov (2008)
....kladný hrdina z planéty Zem na ceste po vesmíre pristane na planéte ,ktorá je v područí pár diktátorov ...... boj hrdinu za oslobodenie planéty... ani námet ani prevedenie extra nenadchli.....škoda, že rusi sa snažia točiť ako američania a nejdú nejakou inou - svojou cestou.....
Oktopus - Bankocetle (2023) (epizóda)
.........dobrá detektívka ...trocha tej Sýrii a tomu extempore na ambasáde som nerozumel ,ale hádam nasledovná časť to objasní...?.....
Nočná hliadka (2004)
....toľko chválený film...bol som zvedavý a možno preto moje očakávania dopadli tak tvrdo na zem....tmavé...nejakí upíri.....temno-noc...deň.....vcelku strašne nudné...inak: také isté nič akých som videl už x z americkej produkcie ...skôr C-čkový film ako B ...o A kategórii nemôže byť ani reč.
Dobrodruh z Istanbulu (1965)
......klasický dobrodružný film rokov 60-tych,inšpirovaný zrejme .J.Bondom.....sympatický H.B. ......i ženské osadenstvo ako z Bondovky :) ....dobrý film......
Columbo - Podivní spojenci (1995) (epizóda)
.....Columbo bol vlastne unesený a ...nič..... škoda, že musel vyriešiť prípad len spoluprácou s mafiánom - to celé znižuje kvalitu príbehu....
Kráľovstvo (2007)
......od začiatku po koniec som cítil jednu veľkú nudu a opovržlivosť.... nie závažnosťou témy ,ale spracovaním a spôsobom sa chovania američanov v Saudskej Arábii ...pošlu 5 ľudí a z toho jedna žena -zrejme aby to bolo rodovo vyvážené aj v Saudskej Arábii alebo nevedia tamojšie zvyklosti :( ........ako akcia -pre mňa neaakcia .....ale hlavne .....svet je nepoučiteľný................