Recenzie (3 315)
Prenasledovaná (2015)
.....podpriemer,ale pozrieť sa to dá....asi by to chcelo trocha "života" do filmu-čo tým myslím:...že Pierce Brosnan je sympaťák a nepatrí mu záporná postava-navyše ten jeho vek je myslím dosť viditeľný aj keď je stále "štramák"....Mila Jovovich vyzerá síce celkom dobre ale mám dojem ,že sa pozerám na ako mamičku po treťom pôrode a nie aktivnu členku ambasády-ale dobre vyzáž nemusí byť všetko-no ona tu len pobehuje ako kozička a tie fyzické súboje jej vyložene nejdú....nie nie je to úplne blbé,ale...to ale.....
Rytieri spravodlivosti (2020)
...pozerateľné-dobré....aj keď ten zvláštny mix:rodinné dráma,akčené,humor..... nevedel som či to tak malo byť alebo sa autori nevedeli rozhodnúť ktorým smerom sa viac vybrať.....mohlo to byť viac akčnejšie a menej humorné.....
Anna (2019)
......taká bessonovská paródia na filmy o agentoch......priemer ....dalo sa pozrieť ,ale námet-scenár mohli byť lepšie...ale od L.B. to lepšie.........
Špinavé prachy (2014)
......aby som moc nepísal:stalo to za hovno....viackrát nepozerať.Tom Hardy ako obtlstnutý buran mentálne dosť nízko...Naomi rapace - tu nič jej úlohu mohola hrať aj herečka z divadla svetluška z Prahy 42 =nič herecky -ono nebolo čo hrať....celé nemalo motív-nebolo to o čom-bez príbehu-len značne simplexné dialogy....čakal som niečo nedostal som nič.Odpad -
Close (2019)
.....Naomi Rapace ako vždy presvedčivá,ale tentokrát nemala moc o čom presviedčať vzhľadom na slabý scenár - naivný,nejasný-zavádzajúci - vzťahy macocha versus dcéra....dalo sa,ale skôr podpriemer....
Jako v bavlnce (2020)
.....na jednej strane určitá originalita tu je,hlavná postava presvedčivá v stvárnení "vypočítavej mrchy",záver ,ktorý sa nesnažil byť "klišé",všetko čisté,uhladené,luxusné,ale....aj keď to beriem ako nejakú paródiu - niečo mi tam "nepasovalo" - nehľadiac na to,že kladná postava vo filme nebola.....iste sa toto nestane môj obľúbený film....ale pozrieť sa to dá....
V utajení (2017)
.....výborný thriller - akčný - pný zvratov s hercami M.D.,J.M.,O.B......ale hlavne s Naomi Rapace....asi najlepšia herečka súčasnosti dľa mňa....taká nenápadná v Sherlockovi Holmesovi,kde som ju videl prvý krát a moc ani nezaregistroval.....je vážne veľmi dobrá...... tá filmografia je skoro celá dobre pozerateľná.....
Nečekaná spojitost (1971)
,,,,,,
Lovci hláv (2011)
......zvláštna dánska kombinácia humoru a akčného príbehu...zvláštno iné - ak porovnávam s americkými podobnými príbehmi.....
Pomsta mŕtveho muža (2013)
.....pozerateľné...nie je to extra thriller,ale Naomi Rapace a Colin Farell ....hrajú presvedčivo....niečo mi tam,ale chýba alebo vadí alebo je navyše....neviem....