Recenzie (160)
Vykúpenie z väzenia (2008)
Nihilistickej film, z kterýho je člověk jen nas+anej. Agresivní bachař, nespravedlivě odsouzený, hodný spoluvězeň = laciná zápletka...
Ľadová archa (2013)
Super steampunkový film. Prostředí - dokonalé (odehrává se ve stále jednoucím vlaku - zbytek nebudu spoilerovat), děj - co to je politika a demokracie, zápletky - mnohdy moc prvolánové, ale mě to stačilo...
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Jednička byla super, ale tohle? Dlouho jsem takhle nelitoval ztracenýho času... Prostě mega-shit...
Dospeláci 2 (2013)
Jednička ještě šla, ale dvojka je fakt nekoukatelná, škoda...
Príťažlivé zlo (2009)
Totální béčko, který je díky tomu super! :)
Obchod pre samovrahov (2012)
Je to jeden z nejlepších animovaných filmů, co jsem viděl. Naprosto úžasný je jak styl animace, tak depresivní námět, který se poté v dobré obrátí. Připomíná mi to kombinaci Adamsovy rodiny (negativní rodina) a filmy Tima Burtona (stylem animace). Do toho francouzky humor... 5 hvězdiček je jasná volba!
Pí a jeho život (2012)
Krásný, dechberoucí, duchovní a snový film o dlouhé cestě. Jsem moc rád, že se v dnešní době točí i filmy tohoto typu...
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
2 hvězdičky za vizuál čarodějnic, jinak nestál film za nic, zápletka nulová, děj ničim nepřekvapil, rádoby vtipny nevtipné, zlatí Grimové... Veliký zklamání, hodně jsem se těšil, ale stálo to za prd... :(((
Astroboy (2009)
Hrozně mi to přípomínalo mou oblíbenou hru Fallout :))
Život není krásný (2008) (amatérsky film)
žumpa