Recenzie (160)
Krajina smrti (2014)
Super účesy a kostýmy :)
BlacKkKlansman (2018)
Na film jsem se těšil, ale byla to příšerná nuda...3 hvězdičky za závěrečné titulky...
První, poslední (2016)
Tak takhle nudnej film jsem dlouho neviděl...
7 sestier (2017)
Stačí vidět trailer - film ničím nepřekvapí, zápletka a konec filmu o ničem...
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Ze začátku jsem se bál, že zkazí témto remakem originální Jumanji, které mám rád, ale nakonec se film opravdu povedl!
Liek na život (2016)
Šílenej film, do cca poloviny pohodový drama - ke konci se začíná hrotit - konec jsem chtěl vypnout, protože už je mega nechutnej. Suma sumárum bych asi nedoporučil, ale člověk na něj nezapomene a rozhodně vzbudí hodně emocí...
I'm in Love with a Church Girl (2013)
Trochu prvoplánové, ale hezké...
Backcountry (2014)
Moc příjemný survival film...
Účtovník (2016)
Po dlouhé době naprosto super akční film S DĚJEM A ZÁPLETKOU!
Odpojiť (2012)
5 hvězdiček za pointu a velké memento filmu.