Posledné recenzie (5)
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
Tak přesně tento typ filmu nemám rád. Snaží se vypadat jako něco hrozně nového, revolučního a převratného tím, že si vymyslí naprosto cokoliv, tak například svět za kouzelným zrcadlem měnícím se podle vlastní představivosti. Proč ne? Vlastně těžko hledám něco pozitivního, kromě dobrých herců. Zvlášť se mi líbila světlá chvilka, jak jinak než ta s Johnny Deppem, kdy mě film probral z častého klimbání. Bohužel to byla opravdu jen chvilka, a než jsem se stačil probrat naplno, tak se Johnny ztratil ve víru imaginária. Když se tak zpětně zamyslím, tak za 3* jsem velmi štědrý a patří hlavně hercům a Terrymu Gilliamovi.
Kult hákového kríža (1998)
Jediné co bych tomuto filmu mohl vytknout je Edward Norton. Ne však proto, že by neuměl hrát, to v žádném případě, je to opravdu skvělý herec, ale do role neonacistického vůdce se mi vůbec nehodí. I při brutálních scénách nebo při odříkávání jeho rasistických urážek a podobných žvástů, jsem si stále říkal, že člověk jeho vzezření toho rozhodně není schopen. Do scén, kde však měl být za slušňáčka a hlavu rodiny, se ale hodil skvěle a v nich exceloval.
Pokoj noci (1982)
Vždy jsem si myslel, že nikdo už nedokáže zfilmovat lepší horor než Alfred Hitchcock. A zřejmě je to pravda. Ovšem takový thriller s hororovými prvky je něco jiného. Tyto záblesky hororu se Hitchcockovi přinejmenším vyrovnají. Při scéně s malou holčičkou mi bylo pěkně úzko. Ovšem i zbytek je pěkně zpracovaný a nepostrádá dobrou atmosféru, skvělé herce a napětí.