Recenzie (101)
Ostrí chlapci (2016)
Škoda nevyužitého potenciálu. Kdyby Black zjednodušil tu zápletku v pozadí, v popředí ještě více šlápl na plyn a celé to o něco zkrátil, mohla to být hodně dobrá komedie. Po návštěvě kina jsem si pustil trailer (já vím, měl jsem to udělat obráceně) a tam mi došlo, že ten film asi měl šokovat i slovníkem, nahotou a násilím. Ale koho to ve věku HBO ještě šokuje? :D
Lucifer (2016) (seriál)
Kdyby byly dialogy svižnější, atmosféra temnější a příběh (v rámci možností fikčního světa) uvěřitelnější, tak bych seriálu klidně odpustil, že Světlonoš není cynický blonďák a Mazekeen má celý obličej. Ale takhle...
Vikingovia (2013) (seriál)
Ze začátku mě to bavilo, ale těch historických nepřesností a nelogických zvratů začalo být časem příliš. The Last Kingdom lepší.
Poslední království (2015) (seriál)
Srovnání s Vikingy se nabízí a u mě TLK vede. Především neobsahuje tolik nelogičností a historických nepřesností, jako jeho slavnější kolega z History Chanel.
Marťan (2015)
Ridley si na stará kolena střihl svoji první komedii a já nevím, co si o tom myslet. Ztroskotat na Marsu je v jeho podání převeliká legrace, hlavní hrdina je psychicky stále naprosto ok (osmdesátkovému discu navzdory) a zbytek posádky je také taková ideální parta Rychlých šípů. Zlaté Sunshine! Možná by mi ten odlehčený tón tak nevadil, kdyby se tam neustále neozývaly hudební motivy z Vetřelce... 3,5*
Vedľajšie účinky (2013)
"Pěkné, ale co ten happyend?", řekl si David Fincher a natočil Gone Girl.
Všetky moje deti (2013)
Téma je výborné, postava faráře Kuffy i některých romů by zasloužili i větší prostor. Ale pokud nehodnotím téma, ale zpracování, tak prostě nemohu dát víc než tři hvězdy.
Kněžna Libuše (2008)
Jako silvestrovský film to funguje, je to tak blbé, až je to vlastně dobré.
Muž z ocele (2013)
Představuji si tento rozhovor na DC. "Hej, Marvelové v Avengers rozmlátili New York na hadry a bylo to cool." "Tak ho rozmlátíme víc!" "Ale New York už nemá víc mrakodrapů na rozmlácení." "Nevadí, vytvoříme Metropolis se spoustou mrakodrapů a VŠECHNY JE ROZMLÁTÍME!' "Ok". Úvod na Kryptonu byl skvělý, prostředek byl zajímavý, konec byl ubíjející. Škoda.
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Bavil jsem se, občas se i smál, obsazení bylo výborné, ale film měl skončit odchodem policistů. Ta přeslazená stokrát viděná limonáda na konci to prostě zabila.