Recenzie (80)
Justice League (2017)
Překvapivě celkem dobré.
Mission: Impossible 5 (2015)
Výborná akce plná zvratů. Moc se líbila i hlavní ženská role.
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Nemyslím si, že by to bylo tak obrovský průser, jak zde někteří prezentují.
Špión (2015)
Obrovské překvapení. Skvělá a vtipná akce. Za mě obrovská spokojenost.
Transformers: Zánik (2014)
Jsem divnej. Já se bavil...
Riddick (2013)
Pro příště omezit to fu*k...
V zajatí démonov (2013)
100x ohraná písnička, ale se skvělou atmosférou.
Iron Man 3 (2013)
3D podle mě zcela zbytečné. Jinak naprosto famózní.
Hotel Transylvánia (2012)
Skvělá záležitost. Bavil jsem od začátku až do konce. Výborná a velice příjemná animovaná komedie, která potěší všechny věkové kategorie. 4*
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Na LOTRA to mít nemůže. Kdo si přečetl knihu tak ví, že Hobbit je prostě dobrodružná pohádka. V Jacksonově podání navíc velice krásná a příjemná. Mě se to moc líbilo.