Posledné recenzie (4)
Zvrátený (2002)
Pospátku puštěný mix hnusu sodomie a brutálního násilí zachycen možná až příliž nesouvislou kamerou která jen podtrhuje dost depresivní atmosféru filmu.Nabízí se však otázka jak by vypadal film kdyby se vyvijel klasicky od začátku příběhu až k brutálnímu konci?
Avatar (2009)
Pro někoho slátanina všeho možného co už tady bylo ale rozhodně originální slátanina.Vizuální efekty jsou opravdu revoluční . Trochu mě zamrzel příliž rychlý start a dost předvídatelný konec a vůbec děj je tak trochu klišé ale co na tom stejně se od toho nedá odtrhnout 5* si film jisto jistě zaslouží. James Cameron zase posunul žánr sci-fi o kus dál a nezbývá než říct ,jen tak dál.
Lost Highway (1997)
Atmosféra filmu je temná a tuhá jako asfalt alespoň co se týče první třetiny když se děj překlene do fáze,kdy místo Freda oběví v cele Petera,film nabírá maličko na tempu a pekelně vám zamotá hlavu , u finále kdy se na zcéně opět oběví Fred si člověk začne myslet že mu bude vše vysvětleno a film skončí nějakým šokujícím odhalením a vy se plácnete do čela a řeknete:NO JO TAK PROTO... omyl!!!! kdepak právě naopak a to je fajn . Nevím jestli film má nějakou pádnou pointu, nebo jestli vůbec má mít . Každopádně jsem "Lost Highway"neviděl naposled.