Posledné recenzie (6 411)
For All Mankind (2019) (seriál)
... stačila mi první série ... pak mi už byli všichni protivní a připadali mi jako debilové ... škoda ... chci něco s akcí, alieny, krví, hororem ... tohle je pak nuda ...
Šógun (2024) (seriál)
Klasika - první polovina super ... druhá na nic ... konec úplně na hovno ... původní seriál s výrazně horší výpravou a herci/čkami ale o dost lépe poskládaný a závěrem srozumitelný ... V té době byli Japonci úplně mimo - total fanatici - život bez hodnoty - hnus a hrůza ... a největší, nečekaně, čůrák ze všech byl ten zkur... kokot Toranaga !!! - ach jo ... zase docela zklamání.
Sherlock (2010) (seriál)
Po prvním dílu mi bylo jasné, že tohle nebude můj šálek kakaa ... Benedict je fakt dobrý herec ... jako Doktor Divný má image super ... ale tady vypadal jako kokot ... mnohem sympatičtější mi byl Freeman. Ale ten mi byl dějově volný. Humor byl také mimo mě. Napětí žádné. Najednou se ukázalo, co a kdo to dělal. A přitom to bylo blbé a absurdní. Nemám proč dál pokračovat.