Recenzie (357)
Zelený sršeň (2011)
Waltz palec nahoru, Rogen palec dolů.
Edith Piaf (2007)
O Marion nemá cenu ani mluvit, na to slova prostě nestačí. Ovšem jako celek na mě film působil dost roztříštěně, skoky a posuny bez zjevného důvodu, spousta nevysvětlených věcí, a to hlavně ve druhé polovině filmu.
Núdzový východ (2008)
Vynikající komorní drama s výbornými hereckými výkony. Trochu podobná látka jako v Kramer vs. Kramer, a nejlepší Mendesův film od American Beauty.
Zemský ráj to napohled (2009)
Největší zápor: málo reality (příběh, práce StB, masky, málo vyjádřený strach postav), největší klad: trio ústředních hereček.
Z ničoho len nič (2006)
Slušná černá komedie, u které jsem se občas zasmál. Bohužel jen občas, navíc příběh by mohl být ještě zamotanější.
Hedvábné punčochy (1957)
No nevím, příběh sice u muzikálů takovou váhu nemá, ale co je moc, to je příliš. Jinak hudební stránka a choreografie docela ujdou.
Přemluv bábu (2010)
Ač s obsahem v zásadě souhlasím (nikoho ovšem přemlouvat nepůjdu), s formou v zásadě nesouhlasím.
Tom a Jerry: Rýchlo a chlpato (2005)
První film TaJ, který jsem měl možnost vidět. Oproti starým časům málo vtipné, a navíc, filmové. Zatím mě snad nic nepřesvědčilo, že se dá udělat kvalitní film podle seriálu (Futurama, Simpsonovi), vždy mi přijde slabší, než seriál samotný. Zde dávám třetí hvězdu jen z nostalgie.
Fízli zo zálohy (2010)
Bohužel dost těžko uvěřitelný Mark Wahlberg, jinak slušná komedie s pár opravdu vydařenými vtipy.
Tron: Dedičstvo (2010)
Na film jsem šel s vědomím, že polovina lidí jej odsuzuje, a ta druhá vychvaluje. Po jeho shlédnutí se řadím spíše k té první skupině, nuda na druhou s dobrým soundtrackem...