Recenzie (601)
Náčelník (2018)
Ten 60kilovej frajer by byl mrtvej víckrát než Harry a Marv v obou dílech dohromady. Mám rád pejsky.
Zvodná krása (1996)
Jasně, všichni bysme chtěli oprcat Live Tyler. Ale natočit o tom film? Zbytečný. Moc hezký prostředí toskánskýho venkova.
Nejasná správa o konci sveta (1997)
Strašnej bizár ale zároveň velká pecka. Michael Bay by Juraje pochválil za počet vrtulníků, George R. R. Martin za počet mrtvých a Rocco za nějaký ty kozy.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Asi první film co by neprošel obráceným bechdel testem? Jinak kromě záporáka s křidýlky dobrý. Civilní, bavilo mě to víc než první díl. Každopádně doufám, že příští BP bude zase někdo jinej, ta hubená koc v ultraúplým obleku vypadala nezdravě.
Logan Lucky: Miliónová lúpež (2017)
O dost jednodušší podfuk než umí Klůny a přesto těžko uvěřitelný, že by ho bratři Loganovi vymysleli. Ale jednohubka fajn.
Výmena (1983)
Boží kozy JLC, jinak osmdesátkově osmdesátkový.
Dealer (1996)
Teplákboys a jejich trable se sháněním prachů. Drugs Are baaad, mkay?
Zabijakov osobný strážca (2017)
Starej dobrej akčňák se spoustou krve, sprostých slov a mrtvých civilistů.
René - Vězeň svobody (2021)
René normálně zfotrovatěl a do basy se mu už nechtělo. Tak začal makat a žít jako každej průměrnej týpek. Takže o dost min zajímavý než první díl. Jo a Tereza je chlap!
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Objektivně je to asi spíš na 3, ale v porovnání se všema pohádkama co se točí posledních třeba 20 let, je to majstrštyk. Přitom jednoduchej příběh. A sám velkej Krak mohl být drsnější. Užuž jsem doufal, že aspoň tu Lidušku voprcá. Ale vyměknul a vrátil ji i se zámečkem.