Obľúbené filmy (10)
Nočná mora v Elm Street (1984)
muj vubec nejoblibenejsi film. freddieho proste miluju.
Nočná mora v Elm Street 3: Bojovníci zo sna (1987)
spolecne s jednickou moje nejoblibenejsi Elmstreet.
Nová nočná mora (1994)
Freddy proti Jasonovi (2003)
Tetsuo (1989)
do ty doby nez jsem videl Tetsua, tak jsem ty sikmooki dabliky nebral vubec vazne. o, jak jsem se mylil. ... kov tady, kov tamhle, kov vsude.
Konkurz (1999)
kamarad mi ten film pucil s tim, ze je to jeho oblibenej horor. ja jsem po trictvrte hodine dochazel k tomu, ze si me udelal dobrej den a ze tenhle romantickopsychologickej dramus neni moje krevni skupina. ale poslednich 15 minut bylo senzacnich. a kdyz jsem film videl podruhe a potreti, tak jsem si jej zamiloval. neni to pro kazdyho. tempo je dost rozvlacne, ale k tomu filmu pristoupite s tim, ze se na nej opravdu chcete podivat, tak nezbyva nez to dokoukat a nechat si to rozlezet hezky v hlavince.