Recenzie (59)
Ľadová archa (2013)
Pokud se Vám povede úplně vypnout rozum a soustředit se striktně na "fantasy", pak je to docela příjemně koukatelné. Má to energii, spád, proč ne?
Kalifát (2020) (seriál)
Naprostý souhlas s uživatelem "numan".
P.F. 77 (2003) (TV film)
Rok 2023. Znovu aktuální. Už brzy...
Kouř (1990)
Jedna řekněme kultovní scéna s DJ Arnoštkem ještě přece nedělá kultovní film. Všichni strašně přehrávají a i když chápu, že se jedná o satiru, bylo to celé prostě přehnané, pro mně až nekoukatelné. Zdejší hodnocení je naprosto neadekvátní.
Poprava (1998)
PECKA.....
Karanténa smrti (2022)
-Spoiler- Film, od kterého jsem nic nečekal, nečekaně příjemně překvapil. Dobrý nápad z vrahounskou rodinou, která vraždí kvůli nedodržení pravidel u covidu. Řemeslo skvělé zvládnuté, film má spád, lekačky, jako za starých časů..... Zasloužené čtyři hvězdy.
Bez východiska (2022)
Strašně nesympatičtí klaďasi a celkem sympatičtí záporáci. Jak oni to dnes ty filmy dělají? Co s takovým filmem?
Záhada Silver Lake (2018)
Snaha působit za každou cenu jako film od Davida Lynche působí spíš trapně.....
U Zlatej rukavičky (2019)
Co to bylo? Film na jedné straně absolutně nechutný, úchylný, zvrácený, odporně naturalistický, na druhé straně je to film, který Vás totálně přišpendlí do křesla a už nikdy na něj nezapomenete. Po režisérské, dramaturgické i herecké stránce bez jediné chyby.
Utečenec (1993)
Nádherný návrat do devadesátek. Excelentní herecký koncert Harrisona Forda a Tommyho Lee Jonese. Bezchybné. Takto tento typ filmu má vypadat...