Recenzie (59)
Sahara (2005)
Opravdu jeden z nejhloupějších filmů, jaký jsem v poslední době viděl. Pro mne naprosto zničující je už úvodní zápletka, kdy loď z války Severu proti Jihu ztroskotá uprostřed Sahary.... A pak se do toho ještě zamotá ekologická katastrofa. Penelope Cruz je v některých filmech sice vynikající, občas ale šáhne pěkně vedle s výběrem filmu - a toto je ten případ.
Ghetto (2006)
Navzdory mnoha negativním názorům zde, mně tento film velmi zaujal. Takových filmů, připomínajících co se v minulém století také dělo, není nikdy dost. Ono to totiž není zase až tak dávno. Je otázka, jestli se takovýto příběh mohl opravdu stát, nicméně i jako fabulace je to velmi zdařilé a vlastně jsem během filmu ani neřešil, jestli je to reálné, či ne. Dle mého - vynikající a silný snímek.
Fantastický pan Lišák (2009)
Zajímavé, ujeté, nezvyklá animace, skvělá hudba...
Vymáhači (2010)
Z počátku jsem se bál, že to bude takový ten film, který se celý odehrává ve tmě, ale nakonec se to nějak vsáklo a vyklubala se z toho velice slušná sci-fi. Výber hudby velmi zvláštní, ale zároveň vyloženě fantastický - dodál filmu skvělou šťávu. Zakončení vynikající. Režisér Sapochnik - dávám mezi své oblíbence .
2012 (2009)
Pokud jde o žánr katastrofických filmů - pak se jedná o špičkovou podívanou - proto 3 hvězdy. Děj a vztahy mezi jednotlivými lidmi, bravurní letecké výkony začínajícího pilota, vše stihnuté naprosto dokonale vždy až přesně v poslední vteřině - to by si zasloužilo spíš odpad.
Otvor oči (1997)
Velice dobře poskládaný příběh, střídání reality se sny se dalo uhlídat, že jsem se v tom úplně neztratil. Konec byl pro mně nečekaný - vynikající film
Nultá hodina (2007)
Včera jsem tento film viděl v TV a nevím, proč je tu tolik horších hodnocení (míň jak 3 hvězdy). Samozřejmě se to nedá srovnat s těma největšíma filmovýma kládama (proto i já jen 3 hvězdy), ale ve své kategorii to bylo vynikající a kombinatorické schopnosti Agathy Christie jsem si docela užil...
Zrkadlová maska (2005)
Děj nijak zvlášť originální - proto jen tři hvězdičky. Ale naprosto bezkonkurenční nápady po výtvarné stránce jsou důvod, proč píšu tento komentář. Některé věci jako by maloval sám Hieronymus Bosch. Opravdu výtvarné orgie.
Zombie: Ostrov smrti (2006)
Už když jsem si ten film pouštěl, tušil jsem, že to bude neuvěřitelný shit. A taky že jó. Kdyby to aspoň byla parodie, ale oni to snad i mysleli vážně. Děj neskutečně stupidní, herecké výkony horší než ty moje - a to je co říct. No prostě odpad, odpad a ještě jednou odpad
Zombieland (2009)
Skvělá satira na zombické filmy. Zjistil jsem, že pravidla pro přežítí v "Zombielandu" jsou velmi užitečné a použitelné i v životě.Dobře jsem se pobavil a chudák Bill Murray.