Recenzie (8 224)
Section Eight (2022)
Začátek celkem Irák, ale pak se to proměnilo v nudnou klokočku s kloktérem, kterej si hraje na Majami Vájs.
Čára 2 (2022)
Chápu, je to slaďák, ale je zábavně natočený a sedlo mi to víc než první díl, protože jsem si oblíbil ty dva main charaktery, navíc to má dobrý hudební doprovod a celý je to fakt takový chill, který mi fakt nevadil sledovat.
The Mandela Effect (2019)
Kolikrát mluvím sám na sebe v zrcadle a říkam si: už se na to vyser! Nekoukej už na ty hovna! Proč to děláš? K čemu to je? Já už se na to prostě chci vysrat.. tohle už fakt nejde.
The List (2007)
Doslova jsem u toho umíral nudou!
Pekelný stroj (2022)
Z drsnýho Pírse se stal Krajčo. Tenhle snímek, krásně ukazuje jeho situaci - neví do čeho kopnout, bloudí v pustinách, vyschlej výraz, vyschlý vlasy, vyschlej film.
Samaritán (2022)
Stelonovi hráblo. Sem zvědavej, kdy uvidim Bolka Polívku jako superhrdinu.
Pozvánka do pekla (2022)
Tyjo, to ale bylo děsivé.
Mang zhan (2022)
Vzteklí čínani dělaj bordel.
Tow (2022)
Tohle psal dement.
Maneater (2022)
Totální hovno s amatérskou plejádou rádoby "herců".