Recenzie (8 231)
Prekliaty ostrov (2010)
Velmi zajímavý (PSYCHO) akorát mě zklamal ten konec.
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Nezvykle dívatelné.
Súboj titanov (1981)
Hodně dobrá pohádka. Super efekty atd.
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Jeden z nejhorších zážitků v kině. První zkušenost s přechvaleně trapnou uchylárnou.
DOA: Na život a na smrť (2006)
Je to nehorázně přehnaná krávinka, dokonce přehnanější než Charlieho andílci 2. Ale mě se tohle libilo..postavy byli fajn, boje taky, příběh taky nenudil. Já se bavil.
S čerty nejsou žerty (1984)
Kultovní a nejlepší česká pohádka co kdy kdo natočil...:-))
Vianoce naruby (2004)
Tim Allen zase valí tahle komedie se opravdu povedla
Syn masky (2005)
mě se to zdálo docela vtipné není to takový odpad jak všichni píší
Nezvratný osud 2 (2003)
Hodně dobré prostě super! Hlavně ty efekty a tý akce co tam bylo ten začátek jsem uplně čuměl a nečekané smrti!
Chuckyho nevěsta (1998)
Někdo vyrůstal na Normanu Batesovi, někdo na Freddym, Jasonovi.. já zas vyrůstal na Chuckym a tenhle film byl první, který sem s nim viděl a byl jsem z toho paf. Není to uplne horor spíš slasher s černým humorem, ale já to žral a žeru. Miluju Chuckyho hlášky, hudba je dle mého gusta a vraždy co mají šmrnc. Pro mě asi nejlepší díl, leč je to srdcovka.