Recenzie (8 233)
Occupation (2018)
No paráda.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Na tu dobu, asi něco úžasnýho, civět na tříhodinovej záběr vesmíru okáčko, chápu, ale mě tahle táhlá velkolepá nuda nic neříká. Sry.
Star Trek IX: Vzbura (1998)
Vesmírná loď entrprájs vs. nějaký roztáhlý držky. Akce málo, nudy hodně.
Star Trek VII: Generácie (1994)
Slabota.
Star Trek VIII: Prvý kontakt (1996)
První kontakt = konečně akce dopíči!
Star Trek VI: Neobjavená zem (1991)
Ta měla zůstat neobjevená.
The Ashram (2018)
Výlet do přírody se změní v slzy. Teklo to proudem. Zlatá Hospoda s Kanyzou.
Psycho Goreman (2020)
Náky lepkavý strašidlo dělá voloviny a pro někoho je to bžunda a pro někoho holt ne. Jsem kacíř.
Červená tečka (2021)
Něco jak Špindl.
Vdova (2020)
Vysraná sračka.