Obľúbené seriály (8)
Červený trpaslík (1988)
Miluju to. Vždy si najdu chuť dát repete narozdíl od ostatních seriálů a nikdy se mi to neohraje narozdíl od ostatních sitcomů. Nejlepší seriál.
Naruto (2002)
Neznám lepší anime. Top.
Naruto: Šippúden (2007)
Srdcovka.
Volajú ma Earl (2005)
Earl mně nikdy nějak nelákal. Když to dávali v TV řikal jsem si že to bude kravina ale nalákal mě na to kámoš jednim dílem a pak to jelo samo od sebe. Rozjel jsem to od prvního dílu a jel jsem nonstop a nemohl jsem od toho spustit oči. Příběh Earla Hickeyho a jeho přátel který se snaží napravit chyby co napáchal vás oslní a bavit vás budou celých dvacet minut. Paradní seriál který jsem omrkl už víc jak třikrát. Rád to omrku zase někdy. Seriál má i skvělý soundtrack, hromada známých songů a songů který jsem si oblíbil ztoho seriálu. Earl je týpek.
Špiónky (2001)
Nespočet nahraných kazet z Jetix. Neuvěřitelné vzpomínky, nostalgie a skvělý soundtrack! Výborný seriál! :)
Tom a Jerry (1940)
Miluju tu pohádku celým svým srdcem. Moje dětství... a nejlepší na tom je, že i když si to pustím i teď furt mě to baví, furt mě to dokáže rozesmát. Nejlepší dvojka Tom a Jerry.
Putovanie s dinosaurami (1999)
Dinosaury jsem miloval. Ten meteorit čipibafalo nebo jak se jmenoval byl pěknej zmrd.
Power Rangers Mystic Force (2006)
Po patnácti letech jsem si dal repete této sérky a musím říct, že to furt miluju. Naprostá bomba, sympatický strážci, skvělý záporáci, parádní a zábavnej příběh. Kolik chcete akce? Tvůrci: ano.